brood eten

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
RobertK
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 jul 2015 23:57
Locatie: Zwolle

Re: brood eten

Bericht door RobertK »

Zodra ik vlees uit de koelkast pak worden de beide dames hier ook helemaal gek.
En om de een of andere duistere reden geeft Fleur steeds kopjes aan het pak hagelslag haha. De andere soorten chocola heeft ze (gelukkig) geen interesse in.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: brood eten

Bericht door Adriana »

chocola is hardstikke giftig voor katten!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6809
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: brood eten

Bericht door Dinky »

Wanneer het alleen kopjes geven aan een pak is dan is dat geen probleem maar zoals Adriana ook al aangeeft is chocola giftig voor katten!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Lillith
Lynx
Lynx
Berichten: 115
Lid geworden op: 09 aug 2015 21:21

Re: brood eten

Bericht door Lillith »

Dalí toont gelukkig absoluut geen interesse in chocolade... Wel voor het zilverpapiertje dar er om heen zit, dus daar kijk ik altijd mee uit. Gekke poes :grin:
Carrie

Re: brood eten

Bericht door Carrie »

Fantastisch al die verhalen, heerlijk om mee te kunnen genieten :grin:
Sylvester heeft me ook al heel wat bijgebracht inmiddels, tikt met zijn pootje tegen het keukenkastje waar zijn voer staat 's ochtends alsof hij wil zeggen: die oude brokjes van gisteren eet je zelf maar op; ik wil verse en wel nu!!
Die krijgt hij dan ook anders laat hij me niet met rust, hangt in mijn enkels en miauwt non-stop dus ik weet nu: eerst brokjes, water enz. en dán mag ik koffie drinken als ik opsta 's ochtends. :lol:
Pas had hij alles gehad, brokjes, water, snoepjes (dat verstaat hij ook: als ik zeg goh, ik zou wel een lekker snoepje lusten jij ook Syl? rent hij naar dat kastje, en ja ik praat de hele dag tegen hem haha) maar oke, alles gehad en toch bleef hij maar bij dat kastje staan en af en toe een mep tegen dat deurtje.
Ik zei wat wil je nou jongen, zeg het eens en toen: wil jij soms geborsteld? Meteen ging hij keihard spinnen en languit op de keukenvloer liggen, ja dus, hij wilde geborsteld. Weer wat geleerd :grin: (borstel en kam liggen in hetzelfde kastje)

Leuk om jullie verhalen te lezen, als het had gekund hadden er hier ook meer dieren gewoond, geweldig om te zien hoe ze met elkaar omgaan. Ook honden en katten bij elkaar kan zo leuk zijn... Ik kan er een boek over schrijven i.i.g. maar hier meelezen is ook geweldig en vervelen gaat het nooit!
En inderdaad, oppassen met chocola en andere giftige stoffen wat dat betreft ben ik toch wel blij dat Sylvester geen belangstelling heeft voor andere zaken dan kattenvoer en snoepjes.
Gebruikersavatar
Cyamytha
Poema
Poema
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 dec 2013 13:51
Locatie: Deventer

Re: brood eten

Bericht door Cyamytha »

Beer pakt gewoon de kip die in zak en onder een bord ligt te ontdooien van het aanrecht. Bord wordt omhoog gewipt en sprint er dan met zak kip vandoor en gaat onder t bed liggen. Lekker handig :') En grommen als ik t af pak. Gekke kat.
Beer is ook in staat eten van mijn bord te pikken. Karel snuffelt wat en loopt dan weer verder. Snuffelen aan eten door Beer betekend ook "ETEN!!!".

Karel kijkt eigenlijk niet om naar mensen eten. Beer denkt dat hij verhongerd.
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!

Album Karel en Beer


*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
Gebruikersavatar
RobertK
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 jul 2015 23:57
Locatie: Zwolle

Re: brood eten

Bericht door RobertK »

Ze krijgen bij mij ook niet de kans om chocola te eten. Zelfs de verpakkingen ervan gaan meteen de container in. Van honden wist ik al dat het giftig is en heb het daarom ook meteen opgezocht voor katten, nog voor ik ze in huis had. Gelukkig hebben beide geen echte interesse in chocola, op Fleur na die dus kopjes geeft aan het hagelslagpak.

Die verhalen zijn erg leuk om te lezen inderdaad.
Plaats reactie