Kat in badkamer als ik weg ben?

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9337
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kat in badkamer als ik weg ben?

Bericht door castratenkoor »

Het is heel belangrijk dat de kat zelfvertrouwen kan opbrouwen. Door uitdaging tot spelen te belonen met een straf breek je rigoreus het zelfvertrouwen af. En dan krijg je een erg onzekere kat.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Kat in badkamer als ik weg ben?

Bericht door Ms Maaike »

Ik vind het wat sneu voor de topicstarter dat het topic zo'n negatieve wending heeft gekregen, maar heb er zelf net zo hard aan meegewerkt. Ik hoop dat dstarz antwoord heeft gekregen waar hij/zij wat mee kan. :)
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6817
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re:

Bericht door Dinky »

dstarz schreef:Voor mij mag dit op slot. Dank jullie voor al jullie raad. Polemiek is niet nodig. De gang is een optie, samen met mijn bureau. Dank U voor de tip. (en mijn kat heeft twee dagen als ik weg was in de badkamer gezeten, en ze is totaal niet kwaad of angstig. Mijn badkamer is nu ook niet zooo klein.
TX.

PS met twee dagen bedoel ik geen twee volle dagen, maar af en toe enkele uren als ik of vriendin er niet zijn!
Laten we hiermee het topic loslaten aangezien ts antwoord heeft gekregen en aan de slag gaat met de gegeven tips ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat in badkamer als ik weg ben?

Bericht door Adriana »

volucria, kun je intussen even terugmelden hoe het nu bij jullie gaat en reageren op onze suggesties?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie