kat wil altijd mee naar de wc

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: kat wil altijd mee naar de wc

Bericht door Ilovesiamesecats »

Die 3 hier willen dus de hele dag echt overal bij zijn: wc - douche - koken - wassen - slapen - de schuur. Zelfs als ze diep liggen te slapen en ik de kamer uit sluip staan ze al snel bij de deur te miauwen :eshifty: Maar ja dat weet je als je aan Siamezen begint...

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
Gebruikersavatar
Rosalie123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 mar 2012 21:35
Locatie: Rijswijk

Re: kat wil altijd mee naar de wc

Bericht door Rosalie123 »

Bagheera is ook zo'n toiletbezoekster. En ook de badkamer is leuk! Lekker met het douchegordijn spelen, van de vloer drinken, en vooral wattenstaafjes pikken en door het hele huis verspreiden :)
Groetjes,
Rosalie & Bagheera
(*fotoalbum*)
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: kat wil altijd mee naar de wc

Bericht door Ilone »

(pas op met wattenstaafjes, levensgevaarlijk)
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1050
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: kat wil altijd mee naar de wc

Bericht door Sifra »

Ilovesiamesecats schreef:Die 3 hier willen dus de hele dag echt overal bij zijn: wc - douche - koken - wassen - slapen - de schuur. Zelfs als ze diep liggen te slapen en ik de kamer uit sluip staan ze al snel bij de deur te miauwen :eshifty: Maar ja dat weet je als je aan Siamezen begint...
Inderdaad. Mijn broer had ook een paar Siamezen. Volgens mij keken ze zelfs mee in de tv-gids om te beslissen naar welk tv-programma er gekeken zou worden. Ik vond ze schitterend en reuze lief, maar ik zou er niet tegen kunnen. :grin:
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
browneyes
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2012 15:02
Locatie: Almere

Re: kat wil altijd mee naar de wc

Bericht door browneyes »

Dat klinkt allemaal zo bekend Haha in mijn badkamer is ook niets veilig. Bandit doet zn naam eer aan en jat altijd de dopjes van mn lenzenvloeistof hihi
Love my cats Bandit en Smokey :-)
Anoeska
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 mar 2013 15:20

Re: kat wil altijd mee naar de wc

Bericht door Anoeska »

Bella doet dat ook altijd. Als ik of mijn vriend overdag of 's nachts naar het toilet gaan rent ze achter je aan en begint ze te spinnen, te kroelen en kopjes te geven. Heel vreemd maar het is zo te lezen heel normaal haha.
Chrisje93
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2020 13:26

Re: kat wil altijd mee naar de wc

Bericht door Chrisje93 »

ja hoor mijne ook. hij kwam nooit bij mij op schoot liggen maar na mijn darm operatie komt ie altijd op schoot liggen als ik op de wc de grote boodschap doe 🤣 ook echt alleen dan bij gewoon plassen laat ie me met rust
Gebruikersavatar
MissMeow
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 sep 2022 08:39
Locatie: Amstelhoek

Re: kat wil altijd mee naar de wc

Bericht door MissMeow »

2 kittens hier, moeten ook mee. En mijn vorige katten ook. Geen idee waarom, maar gezellig is het wel 😄
Mama van Knox Elfi🐈(Knox, m) en Knikita Loki🐈‍⬛(Knikita, v)🐾 "Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt"✨️Shiva, Allstar, Amor✨️
Fotoalbum
Plaats reactie