Alsof er een kudde paarden door mijn huis stuift

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Alsof er een kudde paarden door mijn huis stuift

Bericht door pearlsofpassion »

Hier beginnen ze ook het kot af te breken als het licht uit is en we in bed liggen. :lol:
En onze buren moeten niet lastig doen hoor! :-P
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Alsof er een kudde paarden door mijn huis stuift

Bericht door MarjanR »

Hmmmmm, wat heb ik brave poezen hier dan zeg.
Die kijken mij verveeld aan wanneer ik te lang op blijf.
Zo'n blik van "ga eens slapen mens, dat gerommel van je... IK wil slapen" :lol:
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9336
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Alsof er een kudde paarden door mijn huis stuift

Bericht door castratenkoor »

Ik schrik 's nacht ook wel eens wakker van lawaai, een stoel die omvalt of een wasrek wat opeens inklapt. Het jeugdige gespuis weet daar vast meer van......
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Mariejose
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 sep 2010 11:32

Re: Alsof er een kudde paarden door mijn huis stuift

Bericht door Mariejose »

Ze slapen bij mij in de was ruimte en dat gaat goed, ik roep dan boris jolleke en dan komen ze aan rennen. En dan springen ze in de mandjes een staat op het wasmachine en een op de koelkast,en dan gaat ieder in zijn eigen mandje liggen.Ik geef ze dan een snoepje en doe de deur dicht en ga naar bed.Als dat snoepje op is dan spelen ze nog na en gaan dan op den duur ook slapen.En s' morgens zijn ze om kwart over 7 half 8 waker en ga uit mijn bed.Als ik ze heel het huis ter beschikking geef dan heb je geen nacht rust meer.Het gaat zo goed ik zie wel weer als ze ouder zijn,dan zijn ze misschien wat rustiger maar nu moet je ze gewoon in de gaten houden.Want ze moeten nog veel leren bij de kater lukt dat al aardig maar de poes die is meer op zich zelf.De kater is veel aanhankelijker,die komt s'morgens spin ent het washok uit.
Groetjes Mariejose
Boris en Jolleke.
Gebruikersavatar
Aziraphale
Poema
Poema
Berichten: 302
Lid geworden op: 05 sep 2010 20:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Alsof er een kudde paarden door mijn huis stuift

Bericht door Aziraphale »

Bij ons kunnen de katten in de keuken, woonkamer, gang, trap, overloop, badkamer en slaapkamer 's nachts. Maar ze liggen standaard bij ons op bed. Helaas gaat dit de laatste tijd niet zo super, en ben ik gemiddeld een uur per nacht wakker erdoor. Ze spelen, springen wild op bed, racen over onze hoofden :lol:. Ook zijn de nodige dingen al kapot gegaan :lol:
Na 2 weken begint dat een beetje op te breken (naast een bijna fulltime baan en druk leven) dus slapen ze 's nachts weer even in de woonkamer/keuken. 's Ochtends als onze wekker gaat, rond 6 uur, laten we de katten ook weer lekker boven. Zo maken ze ons langzaam wakker en kunnen we heerlijk met ze snoozen ;)
Ik wil vannacht weer proberen of ze bij ons kunnen slapen, volgende maand na de castraties zal het misschien ook beter gaan.

Vanochtend was ik vrij en lag ik heeeerrrlijk in bed met Bo in mijn armen al spinnend, lijfje onder de dekens en koppie op m'n armen en Bella naast ons op de dekens....:) :verliefd:
Liefs van Corine en een Afbeelding van Bo, Bella & Borre
Stef_S
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 nov 2010 13:09

Re: Alsof er een kudde paarden door mijn huis stuift

Bericht door Stef_S »

Mariejose schreef:Ze slapen bij mij in de was ruimte en dat gaat goed, ik roep dan boris jolleke en dan komen ze aan rennen. En dan springen ze in de mandjes een staat op het wasmachine en een op de koelkast,en dan gaat ieder in zijn eigen mandje liggen.Ik geef ze dan een snoepje en doe de deur dicht en ga naar bed.Als dat snoepje op is dan spelen ze nog na en gaan dan op den duur ook slapen.En s' morgens zijn ze om kwart over 7 half 8 waker en ga uit mijn bed.Als ik ze heel het huis ter beschikking geef dan heb je geen nacht rust meer.Het gaat zo goed ik zie wel weer als ze ouder zijn,dan zijn ze misschien wat rustiger maar nu moet je ze gewoon in de gaten houden.Want ze moeten nog veel leren bij de kater lukt dat al aardig maar de poes die is meer op zich zelf.De kater is veel aanhankelijker,die komt s'morgens spin ent het washok uit.
Groetjes Mariejose
Boris en Jolleke.
Ja, bij mij heeft ie ook een apart plekje in de bijkeuken.. ik heb daar een oude bank [URL verwijderd door Admin] neergezet (de design was er uit gezeten :lol: ) en dat is echt zijn plekje geworden... zo kan ik zelf ook heerlijk rustig slapen :edance:
Deborah23
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 sep 2010 21:55

Re: Alsof er een kudde paarden door mijn huis stuift

Bericht door Deborah23 »

Haha ik heb precies hetzelfde met mijn 2 poesjes. [ook zusjes]
Ik heb zelf mijn deurklink omgedraaid naar boven toe. Want zij kregen het ook al bijna voor elkaar om vanaf het aanricht op de deurklink te springen en zo mijn slaapkamerdeur binnen te dringen.
Op deze manier lukt het ze niet meer. En af en toe hoor ik ze snachts krabben of miauwen maar dat negeer ik gewoon.

Succes!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5453
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Alsof er een kudde paarden door mijn huis stuift

Bericht door nellebel »

onze flip mag ook overal komen s'nachts. Ze slaapt eigenlijk al de hele nacht door. Duurt even voordat ze in de gaten heeft dat we echt gaan slapen. Ze sjoeit haar muizencollectie naar boven, die ik dan in het nachtkastje leg. Dan komt ze uiteindelijk bovenop ons liggen pitten. En oh wee als we omdraaien. Dan komt er een brommetje, maar ze slaapt daarna weer verder. Soms wordt ze wat eerder wakker als ons, maar dan maak ik even de slaapkamer deur dicht. Als ik dan opsta ligt ze voor de deur met een verzameling speelgoed. Oh jee, wat gaat dat worden als er morgen 1 bij komt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie