Hangen in de gordijnen

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
Fotokonijn
Panter
Panter
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 apr 2018 22:31

Re: Hangen in de gordijnen

Bericht door Fotokonijn »

Klinkt bekend.
Toen ik hier pas kwam wonen, zat er jutte behang op de muren en dat was naar een paar weken getransformeerd tot treurwilgenbehang. :grin:
Inderdaad iets anders geven om aan te hangen en daar catnip op spuiten.
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Gebruikersavatar
Yo16Ka16No11
Cheetah
Cheetah
Berichten: 831
Lid geworden op: 24 aug 2016 20:35

Re: Hangen in de gordijnen

Bericht door Yo16Ka16No11 »

Hier vliegen ze ook wel eens de gordijnen in. Niet druk om maken en op de koop toe nemen. Over een paar jaar eens nieuwe gordijnen.
Warme groet, Mariska

Nora, Teun & Tilly
Karel 2000-2017 & Yoki 2000-2018
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Hangen in de gordijnen

Bericht door nellebel »

bij ons heeft nog nooit een kat in de gordijnen gehangen. ook geen kitten. wat ze wel leuk vinden is verstoppertje en tikkertje spelen achter de lange overgordijnen. ik zorg wel dat hele huis vol krabpalen en speelgoed staat en ligt, denk/hoop dat dat ook mee helpt
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Hangen in de gordijnen

Bericht door castratenkoor »

Fotokonijn schreef: 07 aug 2018 17:35 Klinkt bekend.
Toen ik hier pas kwam wonen, zat er jutte behang op de muren en dat was naar een paar weken getransformeerd tot treurwilgenbehang. :grin:
Inderdaad iets anders geven om aan te hangen en daar catnip op spuiten.
Haha ja die fout heb ik in de jaren 80 ook gemaakt, zo knus - jutebehang. Maar ze hebben er wel lol mee gehad, mijn zwarte kater uit het asiel en mijn zus haar zwarte Oosterse. Met zijn twee die wisten daar wel raad mee. Na de logeerpartij van de Oosterse dame kon ik gelijk opnieuw aan het behangen.

In mijn huidige woning alleen behang in de beide kattenkamers. Daar mogen de flarden er bij neerhangen.....
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Fotokonijn
Panter
Panter
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 apr 2018 22:31

Re: Hangen in de gordijnen

Bericht door Fotokonijn »

Hier gewoon schrootjes.
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Plaats reactie