Om wanhopig van te worden....

Het gedrag van sommige katten overstijgt het gewone spelen en neemt agressieve vormen aan. Zij blazen, grommen en vallen soms de verzorger aan. In veel gevallen is daar een oorzaak voor al is die soms moeilijk te achterhalen zonder een gedragstherapeut te raadplegen.
Fly2005
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 jun 2013 19:56

Re: Om wanhopig van te worden....

Bericht door Fly2005 »

waarom iemand aanvallen op iets als je weet dat ze er niets mee doet ??
dat houdt het forum niet echt gezellig.

en waarom kan niemand een mening van een ander accepteren ??
Gebruikersavatar
BellePippa
Lynx
Lynx
Berichten: 129
Lid geworden op: 19 jun 2013 17:14
Locatie: Amsterdam

Re: Om wanhopig van te worden....

Bericht door BellePippa »

Precies, waarom iemand aanvallen op iets als je weet dat ze er niets mee doet.. Denk niet dat Adriana nu in een hoekje aan het huilen is, omdat jij haar voor snotaap hebt uitgemaakt. Nogmaals: er is nooit aangevallen, alleen meningen gegeven, dus precies: waarom kan jij niet die meningen van anderen accepteren?

Maargoed, ik geloof dat dit topic gewoon afgelopen is, dus laten we het hierbij laten.
Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je

Xje Marthe, Louis & Pippa, bekijk onze serie hier
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Om wanhopig van te worden....

Bericht door Adriana »

Fly2005 schreef:ja ik vind niet dat je iemand in een topic moet uitkafferen en menen dat je beter bent.
ts heeft duidelijk aangegeven wat ze wilt en wat ze totaal niet wilt
als mensen dan niet kunnen lezen, vind ik dit erg onbeschoft naar ts toe
tot dusver heb ik niet op deze alinea gereageerd, maar omdat het gekissebis aanhoudt nu dan toch maar even..
ik heb nergens in geen enkele tekst topic starter 'kissie' aangevallen, noch uitgekafferd.

met ruim 8.000 berichten en tig jaar dagelijks lezen en vaak ook schrijven zou het ook zo maar kunnen zijn dat ik sommige dingen inderdaad beter weet, want meer kennis en veel meer ervaring..
en op mijn leeftijd ( :pdtold: hihi..) mag dat ook wel!

er is geadviseerd binnen wat ts wilde en niet wilde.
en als ze geen maatje wil, dan is er maar één optie en dat was herplaatsen.
want ts vond dat de situatie onhoudbaar was.

overigens is je dat al door diverse forumleden uitgelegd.. dus lezen? begrijpen?

waarom blijf je zo bezig met dit gedoe?
stel je eerst eens fatsoenlijk voor op het forum,
reageer op andere topics op een opbouwende en positieve manier
en vraag na 10 berichten een fotoalbum aan,

dat lijkt me een veel beter en gezelliger plan..... zodat we jou en je katzels wat beter kunnen leren kennen ;-)
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Om wanhopig van te worden....

Bericht door eveline1982 »

Om maar bij de titel van dit topic te blijven, om wanhopig van te worden....Ik sluit me compleet bij Adriana aan, stel jezelf is netjes voor en lees ook berichten van andere gebruikers, zodat je weet wat er gezegt word en je daarop kan reageren, ipv alleen ts haar berichten te lezen en dan mensen voor, weet ik veel wat, uit te maken. Dit is overigens het laatste wat ik hier post, ts komt toch niet meer en sorry Fly2005, maar we hebben nou al 100x uitgelegt waarom we zo hebben gereageerd en het lijkt er maar niet in te komen bij je!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Om wanhopig van te worden....

Bericht door pinguin »

Ik heb het topic maar half door gelezen. Maar werd getriggerd door de woonplaats van TS dat is niet eens zo ver hier bij mij vandaan. Wat had ik graag die arme tot opgehaald en naar het dierenasiel hier gebracht. Weet zeker als toto daar een paar weken tussen de volwassen katten had door gebracht je een super lief speels kitten had gehad die in no time was geplaatst samen met een maatje.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Plaats reactie