raar gedrag

Het gedrag van sommige katten overstijgt het gewone spelen en neemt agressieve vormen aan. Zij blazen, grommen en vallen soms de verzorger aan. In veel gevallen is daar een oorzaak voor al is die soms moeilijk te achterhalen zonder een gedragstherapeut te raadplegen.
Plaats reactie
angel6
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2012 15:05

raar gedrag

Bericht door angel6 »

ik heb een kat angel is 6 jaar, sinds een paar dagen doet ze raar zodra ik buiten ben en zij is er ook bij, dan ligt ze lekker op de grond, dan wordt er buiten gegild of hard geschreeuwd , of muziek gedraaid, dan staat ze op en valt me aan of me dochter,zo dat ik haar moet afweren van ons zewordt dan erg vals, zodat ik haar naar binnen jaag en ons op sluit buiten haha,na een paar minuten dan kom ik binnen en probeer haar gerust te stellen, weet niet wat ze heeft maar is niet normaal meer dat er niet geleefd kan worden in huis op een normalen manier,ze valt zomaar aan,
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: raar gedrag

Bericht door Chiquita98 »

Kan best zijn dat er buiten een x iets gebeurd is. Ze raakt in ieder geval snel van slag door harde geluiden. Uit onzekerheid gaat ze jullie dan aanvallen. Daar kan ze niks aan doen in feite. Ik zou juist niet op het gedrag in gaan want zo leer je haar dus alleen maar meer aan dat ze dus terecht schrikt en jullie aanvalt. Hoe moeilijk dat ook is want het kan lelijk pijn doen, maar negeren is de beste manier.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie