profender

In dit forum kun je terecht met vragen over (ont)vlooien, teken, wormen, mijt, etc. kortom, alles wat kriebelt en kruipt en waar je kat niet blij van wordt.
Plaats reactie
marlijn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 22 jul 2014 17:50
Locatie: veenendaal

profender

Bericht door marlijn »

Ik heb gezocht bij zoeken maar kon het niet helemaal vinden van wat ik zelf wou weten,

ik heb van het dierenasiel een profender spot on mee gekregen voor mijn kleinste, was namelijk daar nog niet gedaan.

nu zij het asiel ook dat je beste savonds op kan doen omdat je overdag met het beestje gaat kroelen, dat snap ik. Maar de oudste likt hem ook en ze spelen en bijten elkaar ook, kan dat dan kwaad of moet ik ze dan apart zetten , en zoja hoelang zou ik ze dan apart moeten zetten? en wanneer kan ik weer met hem kroelen?

Alvast bedankt voor het antwoord,

Marlijn
Groetjes Marlijn

Bella (26-03-2014) en Bo (14-05-2014)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9334
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: profender

Bericht door castratenkoor »

Mijn dierenarts zei 2 uur uit elkaar houden als je pipet op doet. Om het te laten drogen voor ze elkaar likken,
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
marlijn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 22 jul 2014 17:50
Locatie: veenendaal

Re: profender

Bericht door marlijn »

Ok dat scheelt, wel zielig maar moet maarr eventjes ;) het is gelukkig maar 2 uur, alleen ik vind t zielig dat ik m in de gang moet houden, keuken en badkamer (komt namelijk altijd bij me liggen op de bank, maar kan nu dus niet )
Groetjes Marlijn

Bella (26-03-2014) en Bo (14-05-2014)
Plaats reactie