Aanschaf kitten

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Aanschaf kitten

Bericht door Paskal »

Beste dierenvrienden.

Laatst had ik al gepost dat ik kittens heb gekregen. Deze kittens gaan binnenkort naar dierenvrienden, die langsgekomen zijn en verteld hebben waarom zij een kitten willen.

Die heb ik een ander probleem. Ik heb luna die is nu 1.5 jaar en izzy 10 weken. Izzy is heel gehecht aan de kittens, maar ik hem al baasjes voor ze en ook al laten komen kijken enzo. Dus dat kan ik niet maken.

Op mp kwam ik een kater tegen hij heeft een aparte vacht. Moeder is htk ik denk dat de vader maincoan achtig is. Maar jullie weten er vast meer van. Ze vragen een kleine vergoeding dus de prijs is het niet en hij komt er sws, ik ben nu al om.

Afbeeldinghttps://ibb.co/C6z3H2h
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Aanschaf kitten

Bericht door Paskal »

Afbeelding

Moeder is sws htk kortharig. Ik vind het een plaatje en ik zou izzy er heel blij mee maken. Maar dan is mijn dierentuin echt vol. Ik moet niet meer op mp kijken
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Aanschaf kitten

Bericht door Anne »

Ik zou dan 1 vd kittens zelf houden en niet op deze manier mee doen met de handel in dieren op marktplaats
Verder zou ik de kittens per 2 naar een baasje laten gaan in het geval zij geen andere jonge katten hebben
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Aanschaf kitten

Bericht door Paskal »

Ik hen heb niet gehaald. Mensen waar de eene kitten na toe gaat hebben ql kitten. De andere hou ik toch zelf denk ik.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Aanschaf kitten

Bericht door Anne »

Dat lijkt mij een goede keus :-P
Ik hoop ook dat je iedereen op tijd laat helpen
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie