Mandje gezocht voor kitten Ozzy

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Mandje gezocht voor kitten Ozzy

Bericht door ErikPhilippus »

Voor een kennis zoek ik een nieuw baasje voor katertje Ozzy van 11 weken.

Ozzy was bedoeld als maatje voor een oudere kat, maar dat gaat dus niet goed. De oudere kat komt uit een stressvolle situatie, en daardoor bang en onzeker geworden. Haar baasje had gehoopt dat een kitten niet bedreigend voor haar zou zijn, en dat het haar zelfvertrouwen juist een boost zou geven - maar ze is bang dat er het afgelopen jaar teveel is gebeurd en dat het beter is voor alle partijen als er een nieuw baasje wordt gezocht voor Ozzy.

Afbeelding

De mensen bij wie Ozzy vandaan komt, hadden gezegd: probeer het maar, als het niet gaat kan je Ozzy terugbrengen. Maar nu geven ze geen thuis, en kreeg ik het verzoek om te helpen elders een fijn mandje voor Ozzy te zoeken.

Ozzy is ontwormd en ontvlooid. Hij laat zich erg makkelijk oppakken en is erg aanhankelijk. Mocht je Ozzy willen adopteren, of wellicht iemand anders weten, stuur me even een PB.

Bedankt!
Erik
Plaats reactie