Kitten en enkele vragen

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten en enkele vragen

Bericht door Anne »

Optie is nog om de foto aan je dierenarts te laten staan, als je tenminste al een da hebt
Misschien weten zij wat het is
Veel plezier met de voorpret en fijn dat je twee kittens neemt!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
tommekee1
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 aug 2019 20:08

Re: Kitten en enkele vragen

Bericht door tommekee1 »

Dankje, en zag nu toevallig dat hetzelfde op de buitenkant van mijn lichtstraat zit dus ik vermoed dat het iets van buiten is een of andere spin of mijt dus zal daar is op rondzoeken. en ga ergens volgende week kijken voor de kittens.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten en enkele vragen

Bericht door Anne »

In mijn vorige post lees ik dat ik staan schreef inplaats van zien, hopelijk is dat duidelijk!!
Ben benieuwd of je er ooit achter gaat komen wat het precies is geweest, hopelijk doet het geen afbreuk aan je voorpret over je toekomstige knuffels :smile:
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
tommekee1
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 aug 2019 20:08

Re: Kitten en enkele vragen

Bericht door tommekee1 »

Nog steeds niet erachter wat het was maar het is weg, en komende vrijdag komen mijn nieuwe maatjes :D
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten en enkele vragen

Bericht door Anne »

Ah leuk!! Plezier met de voorpret toegewenst! En fijn dat het weg is
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie