Kitten bij volwassen poes?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
Snadraa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jul 2018 08:20

Re: Kitten bij volwassen poes?

Bericht door Snadraa »

Bedankt voor alle reacties. Voorlopig gaan de plannen allemaal in de koelkast. We zijn net terug van drie weken vakantie (stond allemaal al gepland, al was ik na het verlies van Floris eigenlijk net zo lief thuis gebleven voor Lotje). Lotje heeft drie weken mijn ouders te logeren gehad en is lekker verwend door "haar opa en oma". Die kent ze al elf jaar heel goed. De afgelopen drie weken zijn goed gegaan, maar mijn moeder gaf aan dat Lotje ons wel miste. Ze was gisteren uitzinnig blij toen we terug kwamen, loopt continu te spinnen en te miauwen en is de hele tijd bij me. Vanmorgen echter ook in een half uur tijd vier keer de kattenbak op voor een klein plasje en wat dunne ontlasting. Van de dag er voor lag er wel nog normale, stevige ontlasting. Ik denk dat de stress nu dus een beetje op haar spijsvertering slaat. Ik hou het maar even goed in de gaten. Ze is zo blij en aanhankelijk en gedraagt zich verder niet ziek. Ze ligt nu naast me op de bank en lijkt nu in slaap gevallen, van luid gespin naar rustig genieten. Ik denk dat ons prinsesje eerst weer eens een normaal en stabiel leven moet krijgen en dan pas gaan we weer nadenken over uitbreiding en of dat voor Lotje wel nodig is of niet.
Personeel van Lotje
Plaats reactie