1 of 2 kittens ?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Robiin
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jun 2019 09:48

Re: 1 of 2 kittens ?

Bericht door Robiin »

Hoi allemaal, ik ben nog een advies nodig, ik voel me helemaal gestresst, ik krijg mag dus met anderhalve week de twee kittens ophalen, maar ze hebben allebei niesziekte, dit hebben ze al een paar weken, de ene heeft laatst een spuit gehad en was toen erg opgeknapt maar ze steken elkaar steeds aan, nu is het met de ene zo erg dat het oogje helemaal niet meer zichtbaar is, ik ga er wekelijks heen om met ze te knuffelen tot ik ze mee mag nemen, maar ik zag vanmorgen het oogje en heb het goed schoongemaakt met gekookt water (afgekoeld hoor) en het hele ooglidje hangt helemaal... vind het echt verschrikkelijk, eigenaren (van de boerderij) zeggen ook dat je er niet veel aan kunt doen. Heb vanmiddag zelf de da maar gebeld en die zei het zelfde... ben bang dat ik straks twee katjes heb die gewoon heeel veel zorg nodig zijn, wat ik heeeeel graag wil geven maar helaas het budget gewoon niet voor heb.. weet niet zo goed wat ik moet doen, ben zo verliefd op de beestjes, ze zijn al zo aan me gewend en kan niet wachten tot ze bij me zijn.. maar weet niet of ik het wel moet doen omdat ik ze dus niet heel veel dierenarts zorg kan geven als ze dat nodig zijn zoveel... verdwijnt de niesziekte vanzelf? Wat kan ik er aan doen of voor ze betekenen? Doe ik er dan wel goed aan om ze te nemen.. ben er verdrietig van...
groetjes meisje die met haar handen in het haar zit..
Plaats reactie