Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door sharon03 »

Update: dr vulva is een beetje opgezet, haar buik hangt lager en de kittens zijn nu Mega goed te voelen. Ik voel ze heel druk bewegen. Ook loopt ze een beetje raar, een beetje Door de achterpoten gezakt en is ze ineens zo verschrikkelijk knuffelig dat ze zelfs komt knuffelen terwijl de Kids erbij zijn. .. Ze heeft gelukkig goed en veel gegeten en haar ontlasting os normaal. Ze lijkt iets te zijn aangekomen. Morgen even een goeie weegschaal ophalen zodat ik het wat preciezer kan wegen. Ook handig voor mochten de kittens komen ;)
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door sharon03 »

Ohja en haar melkklieren beginnen op te zwellen :)
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door Ennakee »

Ik ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren?

Op deze manier houdt zij ons wel lekker in spanning.... :pdtrom: :?:
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door sharon03 »

Haha ja echt hè :) dr buik is flink boller geworden in 1 dag.. Ze loopt sinds vanmiddag non stop te miauwen om aandacht en is zich alles aan het toe eigenen Door overal kopjes tegenaan te geven.. niet dat poes dat interesseert maar denk dar mila het allemaal even allemaal eigen wil maken voor de bevalling ofzo..
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door sharon03 »

Update : het vetmesten begint zn vruchten af te werpen. Mila dr ruggengraat is minder goed te zien, ze is dikker geworden over dr hele lichaam, niet heel veel maar elk beetje is wat natuurlijk :) en dr buik is wel veeeeeelll dikker geworden vergeleken met 1,5 week geleden... Volgens mij voelt poes dat er iets aan de hand is, die vermijd mila al de hele dag.
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door Ennakee »

Heeft ze al nesteldrang of nog niet?

Heb je nog foto's gemaakt, ik wil ze wel voor je op de site zichtbaar maken.. ;-)
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door sharon03 »

Nesteldrang heeft ze nog niet. Wel wil ze constant de aandacht, is wel heel schattig haha. Ik heb nog geen foto's meer gemaakt dat zal k morgen ochtend even doen! :) ze voelt zich hier al hele thuis haha en ligt al veel minder achter de kast
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door Ennakee »

Als jonge moeder in de dop mag ze ook best lekker aangehaald worden, fijn dat ze zich zo bij jullie op haar gemak voelt! Geef d'r maar een fijne schouder en rug massage, dat zal ze vast wel prettig vinden ;-)
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door sharon03 »

Haha klopt vind ze ook fijn :p dan gaat ze heel achterlijk liggen en mn hand likken. ..
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door sharon03 »

http://myalbum.com/album/hnjBhvMprDKy.
Eerste foto IS toen ze net bij ons kwam..
tweede foto nu ze dik 1,5 week bij ons is...
Http://myalbum.com/album/dtXfMxvyrxm5
Misschien niet heel goed te zien op de foto's maar Let vooral op de ruggengraat, daarin zien wij het meeste verschil
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9334
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door castratenkoor »

Ze knapt lekker op en komt goed tot rust.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door Ennakee »

Zoals besproken de 1e foto van Mila

Afbeelding

En zoals ze er nu uit ziet

Afbeelding
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door sharon03 »

@ ennakee dankje :)
@ castratenkoor opgeknapt is ze zeker al... wat 1,5 week al kan doen bij zo'n poessie ... echt een verschil van dag en nacht. .
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door Ennakee »

Graag gedaan!

Ze begint nu echt een ruggetje te krijgen. Zo zie je maar wat een goede verzorging snel voor mooie resultaten kan geven :smile:
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: onze nieuwe poes , zwangere mila (info topic )

Bericht door sharon03 »

Klopt :) het verschil is goed zichtbaar als je de foto's naast elkaar ziet.. ook haar buikje begint mooi rond te worden ipv een paar bobbels wat uit steken. Ook wou ik trouwens nog even vertellen dat de dierenarts super is :) ze heeft ons vorige week alleen de ontwormingskuur in rekening gebracht en niet meer. Ze hadden zoiets van ik zie jullie wel vaker zodra de kittens er zijn met enten enz dan kost het al genoeg. Heel lief mens ook en totaal niet winst gericht. Ik moet eerlijk zeggen dat me dat een fijner gevoel geeft dan de klinieken die het puur om de winst gaat... en het gaat me niet om het geld of de korting maar ze doet het echt puur omdat ze van dieren houd. Zo iemand vertrouw ik mijn dieren liever toe dan winst gerichte ondernemingen
Plaats reactie