Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door sharon03 »

Haha jaa ik wacht ook nogsteeds :( ... vannacht besloot mila om me wakker te miauwen. . Ik vol enthousiasme wakker om half drie snachts denkend dat t ging beginnen. .. Wil mevrouw aandacht en kroelen.... sja maf beest haha :p
gisteren begin van de avond liet mn zoontje de deur iets te lang los , hup mila naar buiten... ik heel voorzichtig erachter aan en lief roepen, madam vloog als n idioot weer naar binnen gelukkig! Pff halve hart attack erbij..
ze is vandaag wel heel rustig, ligt alleen maar te slapen en kwam vanochtend ook niet schooieren om vlees (krijgen ze standaard als k wakker ben
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door sharon03 »

Afbeelding
dat ze graag ruimtes toe eigend wist ik al... maar nu zelfs de honden mand... arme Dusty zit in de keuken die durft niet naar haar plaats toe....
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door Ilone »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VbUGRAilNYg[/youtube]

Wereldwijd bekend probleem ;-)
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door sharon03 »

Hahahaha geniaal gewoon! En die honden! ! Allemaal van de helden op sokken :p geen Een die erbij durft te gaan liggen!! Die laatste was trouwens geniaal! Die hond tilt dat kussen gewoon op! Altijd leuk zulke filmpjes tussen het huishouden door
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7657
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door Rik »

Heeft Mila eigenlijk nog die donkerbruine afscheiding of is dat gestopt?
(Want dat was inmiddels ook weer drie dagen geleden)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door sharon03 »

Ze heeft t alleen die dag iets gehad voor zover ik heb gezien.... voor de rest niks noppes nadat. .. Volgens da was dat teken dat de slijmprop lis ging laten.. ik heb dat hele ding niet gezien maar ze kan t natuurlijk opgelikt hebben. .. ook niet nat van achteren niks...kittens bewegen nog wel druk en goed in de buik gelukkig. .. ik hou het gewoon goed in de gaten allemaal en als ze zoals nu Door blijft lopen kan het zijn dat we voor t weekend even een second opinion bij een andere dierenarts vragen, want bij onze dierenarts IS de bevalling nu al 2,5 week opgeschoven... tot 3 x toe uitgestelde met dat het nog wel kan... ik heb haar vandaag nog even gebeld tot wat het maximale IS dat mila doot mag lopen en toen zei ze dat t wachten IS tot de bevalling begint en dat doet ze er pas wat aan... dus mila moet of ziek worden of bevallen voor ze er wat aan doet. . Op de tijd Let ze niet want volgens haar gaat t bij huis tuin keuken katten altijd goed..mn vriend is net een paar uur thuis van werk en ik had t er zo over met hem. Ik vond het een vreemde wending van de dierenarts, en daar liever een second opinion
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door sharon03 »

Update : ik vond de kittens net een stuk minder actief dus meteen een andere dierenarts opgebeld. Ik heb ze alles uitgelegd, hoe we aan haar zijn gekomen, de symptomen allemaal zoals melk en uitvloeiing vd week. Ook Verteld Hoe Onze eigen dierenarts ons al 4,5 week aan t lijntje houd en wat ze allemaal heeft gezegd. Deze dierenarts vond het best zorgelijk allemaal dus om 13:10 moet ik er zijn met Mila. Ze word helemaal onderzocht en mocht ze overtijd zijn dan krijgt ze meteen een keizersnede. Deze dierenarts zei dat er een mogelijkheid was dat er een dood kitten voor t geboorte kanaal ligt en daarom de geboorte niet op gang komt en die uitvloeiing was. Pff stress en spanning hier! !!!
Dorien66

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door Dorien66 »

Oh jasses... Ik ga heel hard duimen!!!
Gebruikersavatar
hagendoornwendy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mei 2016 09:17

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door hagendoornwendy »

Ohhhh brrr spannend!!! Ik lees echt met je mee hoor!!! Heel veel succes bij de da!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6809
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door Dinky »

Ik snap inderdaad wel dat deze DA het verhaal nu zorgelijk begint te vinden omdat het uitvloeisel nu toch wel lang terug is en dat in combinatie met dat de kittens minder beweeglijk zijn/worden.
Toch vind hij het blijkbaar nog niet spoedspoed want dan had je gelijk moeten komen ipv wachten tot 13:10. Duimpjes draaien!

Ik duim voor je dat alles goed gaat komen en als het keizersnede wordt denk dan ook aan de sterilisatie ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door sharon03 »

Hij vroeg wanneer ik kon komen maar ik kan niet eerder dan 1 uur... ik heb een zoontje op school zitten en niemand die hem af kan halen. .. vandaar pas om 13:10...
MAAR! !!! Het zal toch niet hier whaha .. Mila is vet onrustig, loopt van plek naar plek, graaft als en idioot elke x in de werpdoos, gaat ernaast liggen en begint te hyperventileren, buik trekt dan samen. Als dat na 10 seconden voorbij is begint ze bij t rondje van voor af aan!!! Al 3 x nu... dat lijkt me toch een duidelijk begin van de bevalling? Mocht ze zo Door doen dan bel ik de dierenarts of ie hier heen kan komen hoor!! ...
Gebruikersavatar
hagendoornwendy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mei 2016 09:17

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door hagendoornwendy »

So dat klinkt echt!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door sharon03 »

Laten we t hopen :p dan zijn al mn zorgen in ieder geval voor niks geweest :D
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6809
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door Dinky »

Klinkt inderdaad wel als het begin van de bevalling.....
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Onze nieuwe poes, zwangere Mila (info topic)

Bericht door sharon03 »

Ik zou het echt een enorme stunt vinden haha vlak voor een da bezoek de bevalling laten beginnen. .. ik heb de deuren naar boven maar afgesloten, ze ligt nu op haar plekje naast de werpkist. . Zo kan ik haar wat beter in de gaten houden. .. Ze ligt er nu weer bij alsof er niks aan de hand IS. . Pff dat beessie houd hier de gemoederen goed bezig
Plaats reactie