is het nog te vroeg?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: is het nog te vroeg?

Bericht door Dinky »

Wellicht dat je ze kan verleiden met wat natvoer voor het bed te zetten als uitnodiging om te eten?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: is het nog te vroeg?

Bericht door Anne »

Super dat het al zo goed gaat!!! geduld is een schone zaak ;-) en hoe eerder ze het idee hebben dat je niet zoveel van ze wilt, des te eerder komen ze los :eangel:
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Gula
Huiskat
Huiskat
Berichten: 98
Lid geworden op: 22 sep 2015 01:02

Re: is het nog te vroeg?

Bericht door Gula »

t zijn snoepkonten, hehe...alleen voor zalm kattesnoepjes komen ze hun schuilplaats uit.
Gebruikersavatar
kattengek1966
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 nov 2015 13:25
Locatie: Hardenberg

Re: is het nog te vroeg?

Bericht door kattengek1966 »

ga anders even naar een asiel. in Enschede zit er ook 1. daar zitten ook katten te wachten op een thuis met een warm mandje. pf kijk op de site ikzoekeenbaasje.nl. een hele mooie site, heel veel sterkte met het verlies van Luuk. ik weet hoe het is om je geliefde kat te verliezen, als je nog geen kat hebt. ik hoop dat je een kat of katten vind met een goede match.
mijn kleine meid is mijn álles. en bescherm haar met mijn leven.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: is het nog te vroeg?

Bericht door Adriana »

kattengekkerdje, lees voor je reageert eerst even de berichten in dit topic. dan kom je een bericht tegen over lotje en lily, de twee lieve tijgerdames die een paar dagen geleden zijn opgehaald..!!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: is het nog te vroeg?

Bericht door Dinky »

Komen ze inmiddels al wat meer tevoorschijn?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Gula
Huiskat
Huiskat
Berichten: 98
Lid geworden op: 22 sep 2015 01:02

Re: is het nog te vroeg?

Bericht door Gula »

jep, en niet zo een klein beetje, lily zit contant op me en lotje wil de hele tijd met me spelen, ze zijn een beetje een competitie aan het houden om mijn aandacht en jammer genoeg niet zo aardig meer voor mekaar, maar ik hoop dat dat nog wel weer goed komt, zie mijn andere topic....eten gaat nu ook beter, schijnbaar zijn ze gek op felix iets anders willen ze niet qua natvoer en het zijn snoepkonten vandaar hun omvang, hollandse welvaart. Toch eten ze niet veel.
Plaats reactie