Welke fokker? 1 kitten of 2? Ik weet het niet meer

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door nellebel »

Geweldig om te zien. Wat een doerakken
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Kimm
Poema
Poema
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 okt 2015 16:55

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door Kimm »

Hahhaa ja echte schatten! De fb pagina is echt leuk kan ik zeker wat mee.
De keukenrol geloof ik zeker dat ze leuk vinden maar ik heb die altijd op t aanrecht staan.. Hebben ze nu een keer te pakken gehad, maar wil hun natuurlijk niet laten doorhebben hoe leuk dat dat is dus die laat ik maar even. Maar dat zou ook echt feest zijn!

Nog even wat lieve foto's :iluvu:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes Kim, en heel veel knuffeltjes van Moes en Mila
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door nellebel »

Ze kijken zoooo onschuldig
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Kimm
Poema
Poema
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 okt 2015 16:55

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door Kimm »

Ik ga gewoon door met schattige slaap foto's,, zijn jullie het nog niet beu? :-P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mila vind al steeds meer plekjes om lekker te liggen. Moes eigenlijk bijna alleen maar boven in de krabpaal in het hangmatje
Groetjes Kim, en heel veel knuffeltjes van Moes en Mila
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door nellebel »

nee hoor, van zulke schattige koppie krijg ik nooooooooit genoeg.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7678
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door Rik »

Nee hoor, van foto's zijn altijd reuze welkom.
Ik begrijp dat de namen toch wel vast staan nu :)

Ze zien er toch gewoon lekker schattig en braaf uit.

Kun je ze goed uit elkaar houden? Waarschijnlijk alleen aan de kleur zeker? :lol:
Op de foto's is het af en toe lastig omdat daar de kleur soms anders kan zijn.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9352
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door castratenkoor »

Wij zijn verslaafd aan katten en kattenfoto's. Al spreek ik voor mezelf uiteraard.
Die eerste foto is erg mooi. Lief zo zoet als ze zijn als ze slapen. maar wakker hahahaha sloopmachines, ik weet er hier alles van. Het houdt je van de bank zullen we maar zeggen. Als je denkt dat je alles wel gehad hebt, weten ze wel weer wat nieuws te bedenken.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Cyamytha
Poema
Poema
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 dec 2013 13:51
Locatie: Deventer

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door Cyamytha »

Natuurlijk zijn we t niet beu! Lekker doorspammen met foto's hoor :D
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!

Album Karel en Beer


*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
Gebruikersavatar
Kimm
Poema
Poema
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 okt 2015 16:55

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door Kimm »

Hahaha gelukkig! Ja de namen staan vast.. Ik vind ze te leuk om te veranderen haha!

Ik zie t inderdaad aan de kleur maar daarin vergis ik me heel vaak want als t ook maar geen echt daglicht is ziet t al weer anders uit. Iemand heeft me hierop gewezen aan het begin van dat ik het duo had. Durf niet meer te zeggen wie sorry.. Maar dat is het makkelijkste. Je ziet het het beste op mijn avatar.
Mila heeft boven de ogen 2 V tjes maar dan andersom en bij moes staan die streepjes los van elkaar. Zo houd ik ze eigenlijk altijd uit elkaar. Ze hebben ook echt allebei een ander karakter dus vaak zie ik al als er eentje aan de neppe theelichtjes zit dat dat vast Mila moet zijn of als er iemand komt voor knuffels dat dat Moes is.

Nou dan ga ik binnenkort weer veel lieve foto's plaatsen!! Wel jammer dat ik weinig van hun wilde kant kan laten zien want als ze goed wakker zijn krijg ik ze niet meer op de foto.

( de 4 foto's hierboven zijn allemaal Mila)

Als je echt het verschil wilt zien zie je dat het beste op de foto van hun samen op de vorige pagina
Groetjes Kim, en heel veel knuffeltjes van Moes en Mila
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door nellebel »

hahaha ken het, bij mij is het ergste dat als ze leuke grappige dingen doen en ik pak de camera dan staat guusje voor mw te kijken wat ik doe, weg leuk moment en gijs gaat ervandoor .hij wil niet op de foto. ik heb de moed soms opgegeven, vind het leuker dat ze lol maken als dat ze stoppen omdat ik zonodig de camera moet pakken. dus ik geniet volop van de foto's van anderen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Kimm
Poema
Poema
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 okt 2015 16:55

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door Kimm »

Hahaha precies hetzelfde! Nu maak ik de foto's met mijn telefoon maar dan heb ik die weer net niet in de buurt of dan heb ik m wel en staat er alleen een staart of oor op.. Wat grappig dat Gijs niet op de foto wilt haha! Maar inderdaad dat ze lekker spelen is belangrijker dan een goede foto. Morgen heb ik weer vrij dan ga ik even kijken of ik toch stiekem een actie foto kan maken
Groetjes Kim, en heel veel knuffeltjes van Moes en Mila
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door nellebel »

Laat ze het niet horen want dan krijg je weer alleen oortje w en staartjes op de foto
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9352
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door castratenkoor »

Haha ik ken het probleem, hier gaat ook 90% van de foto's verloren zeg maar. Als Douwe door mijn kijk- en luister-aparaten walst, sta ik op om hem er tussen uit te plukken. Als hij bovenop pop Lola dr hoofd staat te kneden sta ik op om de camera te pakken. Maar hij kent het verschil niet en vliegt gelijk van de pop af. Terwijl ik een leuke foto in gedachte had.........

Maar voor hem is opstaan dus duidelijk ophouden geworden. Ze mogen heel veel hier, maar steeds antennes die er uit liggen of andere verbindingen, waardoor ik geen tv kan kijken, daar word ik toch niet zo heel blij van. Altijd zo'n gedoe om alles weer goed te krijgen......en ik ben niet zo soepel.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
poezeloes
Huiskat
Huiskat
Berichten: 76
Lid geworden op: 03 jan 2016 12:05

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door poezeloes »

Ze zijn prachtig!!!
Maar wat heeft dat ras toch grote oren eh hahahaha
Ik dacht dat Flor grote oren had als kitten...
Afbeelding
Gelukkig zijn ze nu wel in verhouding met de rest hahahaha
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kimm
Poema
Poema
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 okt 2015 16:55

Re: Welke Fokker, een kitten of twee ik weet het allemaal ni

Bericht door Kimm »

O ja Dinie ik snap je heel goed. Ze mogen bijnnaa alles maar doen toch meestal net dat ene wat je niet wilt. Wel van de ene kant handig dat opstaan stoppen is. Ik moet er echt naartoe en wegplukken.

Hahaha flor had als baby wel ook echt mega oren. Zie je nu niet meer zo veel van. Bij Moes en Mila zit t in t ras, hoe groter hoe beter.. Kunnen ze beter luisteren :grin:

Heb nog geen wilde foto's kunnen maken. Hebben wel samen even piano gespeeld met Mila, volgens mij word ze een nieuwe Mozart.

Wel weer verkeersom gefilmd :edoh:

http://myalbum.com/album/bfJAwjFTnwF8
Groetjes Kim, en heel veel knuffeltjes van Moes en Mila
Plaats reactie