# Luna! Zusje Ziva er ook bij nemen? Jaa!!

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Luna! Zusje Ziva er ook bij nemen? Jaa!!

Bericht door Biny »

Ik ken hem inderdaad en ik weet dat hij er ook zo één is. Dat was zelfs zo met onze hamsters, daar heeftie zelfs de grootste gesprekken mee nu, vooral met één heeft hij heel veel maar dat is gewoon zijn grooste vriend :lol: Dus dat komt helemaal goed dat weet ik wel zeker hihi! Al helemaal als hij ze inderdaad ziet rennen, rollebollen, spelen, slapen met zijn tweetjes. Ik zie ze hier ook al helemaal rondlopen en doen, ik heb er zelfs van gedroomd!
Mijn onderschrift moet ik veranderen inderdaad, maar ben er nog niet helemaal uit of we het maar Ziva laten of dat ik Amy wil, wat vinden jullie :)?
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1758
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Luna! Zusje Ziva er ook bij nemen? Jaa!!

Bericht door sandy »

Geweldig! :grin:
Voor de A klank is Luna en Ziva wel leuk, maar als je daar niet naar kijkt zou ik voor Amy gaan, sja ik heb in alle namen de i klank hoor :lol:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Luna! Zusje Ziva er ook bij nemen? Jaa!!

Bericht door Biny »

Opzich is Ziva wel heel origineel, begin er al behoorlijk aan te wennen geloof ik en het is zelfs al zo dat ik haar gewoon zo noem als ik het over haar heb. Moest eerst even aan de naam wennen maar denk dat we het uiteindelijk zo laten.
Is Carocat voeding goede voeding? Die hebben ook kitten zie ik.
Ja! Nu je het zegt Lotte, ze hadden Ziva uit NCIS! Ik ken de serie verder helemaal niet dus weet niet wie dat is, en dus al helemaal niet wie dan Abbi is, maargoed. Luna houden we in ieder geval wel gewoon Luna :) Hihi!
Edit: Kun jij me dan ook uitleggen hoe je het uitspreekt? Echt ZZiwa. (Dus niet iet siefa maar met een echte Z en meer een W klank, zoals de V oorspronkelijk uitgesproken wordt, of gewoon Siefa)
Laatst gewijzigd door Biny op 04 jun 2009 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Luna! Zusje Ziva er ook bij nemen? Jaa!!

Bericht door Biny »

We houden het eerst gewoon zo, en als blijkt dat Amy leuker bij haar past, dan doen we alsnog wel Amy..
Dat merken we wel als we haar hebben gezien, of wanneer ze bij ons komt..
Voor nu heeft ze een naam, hihi :D Want naamloos is ook niet fijn :P
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Luna! Zusje Ziva er ook bij nemen? Jaa!!

Bericht door Lotte »

Biny schreef:Opzich is Ziva wel heel origineel, begin er al behoorlijk aan te wennen geloof ik en het is zelfs al zo dat ik haar gewoon zo noem als ik het over haar heb. Moest eerst even aan de naam wennen maar denk dat we het uiteindelijk zo laten.
Is Carocat voeding goede voeding? Die hebben ook kitten zie ik.
Ja! Nu je het zegt Lotte, ze hadden Ziva uit NCIS! Ik ken de serie verder helemaal niet dus weet niet wie dat is, en dus al helemaal niet wie dan Abbi is, maargoed. Luna houden we in ieder geval wel gewoon Luna :) Hihi!
Edit: Kun jij me dan ook uitleggen hoe je het uitspreekt? Echt ZZiwa. (Dus niet iet siefa maar met een echte Z en meer een W klank, zoals de V oorspronkelijk uitgesproken wordt, of gewoon Siefa)
ZZiva komt denk ik het meest in de buurt van de uitspraak. Maar anders moet je even NCIS kijken (zondag op Veronica, half 9 en dinsdag SBS6 ook half 9).
Ziva is daar echt super stoer, heldhaftig en altijd de slimste ;) Dus met de naam laat je in ieder geval weten dat het geen slap aangedraaid katje wordt :D :lol:
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gesloten