Help

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Help

Bericht door nellebel »

Ik gebruik RC calm. Na de feliway die iei wel wat leek te doen maar uiteindelijk toch niet. Rc calm doet hier zeker wat. Minder vechten, heel duidelijk. Guusje is veel rustiger, voor haar heel goed, is zelfs flink aangekomen. Ze is niet meer zo onrustig waardoor Gijs ook minder jaagt. Wij merkten het na een maand denk ik

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Cerna

Re: Help

Bericht door Cerna »

Ook bij Medpets: https://www.medpets.nl/royal+canin+calm+diet+kat/

Ah, Zooplus is 6 euro goedkoper. :eshifty:
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Help

Bericht door Dinky »

Geen ervaring met de brokjes maar lijkt mij zeker het proberen waard!

Hopelijk vind je een wijze waarop het weer leefbaar wordt voor iedereen waardoor herplaatsing niet nodig is
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Help

Bericht door Rik »

Kun je Siep eigenlijk zelf helemaal afmatten met spel?
Of doet ie niet zoveel met spel (met jou)?
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Help

Bericht door nellebel »

Als Gijs op jacht is moet hij op de mat. Ik zie het aan zijn houding. Dan begin ik al, kom Gijs p de mat. Grote maat in huiskamer. Er daar word er gekriebeld en gespeeld. H hij is dan afgeleid. Dan stopt het ook. Duurt effe voor het geleerd was maar als hij weer in zo'n bui is, is Gijs mat voldoende omdat hij dol is op kroelen

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
kittentjes

Re: Help

Bericht door kittentjes »

Moos interesseert het niets en die speelt soms ook met Siep gelukkig. Je ziet hier een paar foto's van siep die achter Moos aan zit en hem uitdaagd. Hij gaat de hele kamer dan door,ik kan hem ook wel even afleiden als ik er een speeltje door gooi of even met de catit baan rammel.

Met saar is het spel niet gelijkwaardig en daarom gaat het mis. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Momo3205
Huiskat
Huiskat
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 apr 2018 08:38

Re: Help

Bericht door Momo3205 »

Hoi, hoe het nu met siep an saar ?
Ik snap dat je de herplaatsing liever niet wilt.
Ht zit bij mij ook ergens in mijn achterhoofd :cry:

Ik heb mijn poes athina nu sinds een week aan 4 x destress. Ze kreeg al een tijd 1 pil over haar eten maar ze had waarschijnlijk meer nodig. Ik geef deze met easypil eromheen. Ze eet het als snoepjes. Ook heb ik haar sinds 5 dan op zylkene op aanraden vd DA.
We hebben er nl een kitten bij van 12 weken en die heeft ze aangevallen. Ze heeft al een verleden uit het asiel.
Maar goed is ben benieuwd of je de rc calm hebt geprobeerd? En of het wat effect heeft.
kittentjes

Re: Help

Bericht door kittentjes »

Ja ik gebruik het maar het heeft even tijd nodig. Er is elke dag nog wel paniek in de tent hier. Zie mijn fotoalbum daar heb ik verder geschreven (Saar Moos en Siep)

Vervelend dat het bij jou ook zo moeizaam gaat.
Ik heb zwaar onderschat dat we er vorig jaar gewoon een kitten bij hebben genomen. Ik had wel gedacht dat komt wel goed. Nu is dit met Moos zeker wel het geval dus je ziet wel dat het kan...het is hier alleen geen match met Saar.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Momo3205
Huiskat
Huiskat
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 apr 2018 08:38

Re: Help

Bericht door Momo3205 »

Geen idee waar ik moet zoeken in het foto album :)

Maar knokken ze ook ?
Ze zeggen dat blazen en grommen op zijn tijd geen kwaad kan. Dat het een soort van praten is.
kittentjes

Re: Help

Bericht door kittentjes »

Het is meer jagen en meppen, echt vechten is nog nooit gebeurt gelukkig.
Hij kan wel heel raar staan mauwen en haar dan aankijken.


Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

kittentjes

Re: Help

Bericht door kittentjes »

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app

Ik doe het via tapatalk dit is de link naar het fotoboek. Maar weet niet of jij ook zo kijkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Plaats reactie