Nieuwe kitten, poes accepteert hem niet

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
MickeySady2020
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2020 20:24

Nieuwe kitten, poes accepteert hem niet

Bericht door MickeySady2020 »

Hallo allemaal hopelijk hebben jullie tips voor mij wij hadden 2 poezen Sammy en schildpad en Sady een lapjes poes. Sammy heeft Sady nooit geaccepteerd maar ze deden mekaar verder gelukkig niks alleen vermijden , helaas is Sammy overleden en was Sady alleen. Sady is een lieve aanhankelijke poes die buiten veel speelt met de kater van de buren , dus dachten wij leuk een vriendje en toen kwam Mickey een katertje van 10 weekjes. Sady doet nu hetzelfde als Sammy grommen uithalen en wil niks van hem hebben. Als ze buiten is wil ze niet meer naar binnen , als ze binnen is komt ze niet meer naar beneden.

Nu na 2 weken is het zelfs zo dat als ik of me man Sady aaien ze aan ons ruikt en ons dan krabt of bijt.

Komt dit ooit goed ???
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Nieuwe kitten, poes accepteert hem niet

Bericht door Anne »

Hoe oud is Sady? En hoelang was ze alleen? is ze geholpen?
Bij een intro is het verstandig om alle katten binnen te houden net zolang er weer rust is en de nieuwkomer wordt geaccepteerd
Anders blijf je bezig
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie