Djooky is veranderd na het overlijden van Pocahontas

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Poezevrouwtje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 jun 2012 01:01

Djooky is veranderd na het overlijden van Pocahontas

Bericht door Poezevrouwtje »

Afgelopen zondagavond is onverwacht mijn lieve poes Pocahontas overleden. Ze was best wel een dominante dametje. Als Djooky op schoot wilden leggen bij mijn duwden ze hem weg. Als ik ze eet ga allebei een apart voerbakje dan mocht Djooky vaak niet eten van haar.

Ik nam Djooky vaak apart om extra te knuffelen met hem. Let de op dat Pocahontas niet baas over hem spelen enz.

Djooky mist Pocahontas wel hij zoekt haar soms op vaste plekken waar ze altijd lag.

Maar hij is zins het overlijden van Pocahontas veranderd in zijn karakter gelukkig te goede.
Komt gezellig op schoot leggen, wil extra veel knuffelen en lig nu heerlijk elke bed bij mijn te slapen. Dingen die hij nooit heeft gedaan toch Pocahontas nog leefde.

Ik merk jammer genoeg nu pas dat Pocahontas best wel dominante tegen Djooky kon zijn soms😿
Bazinnetje van Dufie is maar 14jaar geworden. :cry: Djooky 18 jaar en Pocahontas 16 jaar is op 22 december 2019 overleden 😿😿
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Djooky is veranderd na het overlijden van Pocahontas

Bericht door Zotvanpoezen »

Tip: neem geen nieuw katje en gun Djooky nog enkele gelukkige verwenjaren...
Ik denk dat hij je dankbaar zal zijn ;-)
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Djooky is veranderd na het overlijden van Pocahontas

Bericht door Anne »

Ik ben blij voor Djooky dat hij haar niet lijkt te missen, maar nu lekker zich zelf kan zijn en lekker volop aandacht bij je komt vragen. Zo zie je maar weer wat de invloed van een dominante kat kan zijn
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie