"eigen" plekjes delen

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RobertK
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 jul 2015 23:57
Locatie: Zwolle

"eigen" plekjes delen

Bericht door RobertK »

Belle en Fleur vermaken zich uitstekend en het valt mij op dat Fleur Belle vaker wast. Ook lijken ze de slaap-/ligplaatsen meer te delen. Niet dat ze tegelijk ergens liggen, maar het kussen waar Belle eerst als enige op lag wordt nu ook gebruikt door Fleur. Ook wordt de krabpaal waar Fleur alleen maar op lag nu ook door Belle gebruikt om op te liggen.
De genoemde plekken waren zeker in het begin een no-go gebied voor de ander.
Alleen zie ik Belle Fleur nooit wassen.
Kan ik hieruit opmaken dat ze elkaar meer en meer accepteren?
Cerna

Re: "eigen" plekjes delen

Bericht door Cerna »

Denk het wel
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9328
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: "eigen" plekjes delen

Bericht door castratenkoor »

Klinkt wel als geaccepteerd samen leven.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: "eigen" plekjes delen

Bericht door Anne »

ja dat gaat de goede kant op, altijd fijn om te zien, het ergste lijkt voorbij :-P
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
RobertK
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 jul 2015 23:57
Locatie: Zwolle

Re: "eigen" plekjes delen

Bericht door RobertK »

Mooi. Dat verklaart dan denk ik ook wel dat als ze over de buik geaaid worden (vinden ze allebei heerlijk, ze kruipen soms om mijn hand heen om over de buik te aaien) ze nu gewoon blijven liggen als de ander langskomt.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: "eigen" plekjes delen

Bericht door nellebel »

heerlijk toch als het steeds beter gaat. bij ons is sinds de verhuizing ook meer rust en wassen ze lekaar ook meer. guusje ligt de laatste dagen vaker op gijs zijn schommelstoel. vond hij in het begin niet leuk (wilde hij dan liggen), maar nu komt hij dan lekker bij ons liggen, op zijn ruggetje, buik omhoog en maar kriebelen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie