Kitten (kater) en mijn twee 2 jaar oude katers

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
Melanie84
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2015 01:35

Kitten (kater) en mijn twee 2 jaar oude katers

Bericht door Melanie84 »

Hallo Allemaal,

Even een vraagje over het voorstellen van mijn nieuwe kitten aan mijn twee katers ( 2jaar) Beertje en Storm.
Gisteravond is Elmo bij ons gekomen, hij is 8 weekjes oud oud en een pittig ventje.

Ik heb Elmo in een van de slaapkamers een eigen plekje gegeven. Gisteren eventjes in de woonkamer rondgelopen samen met de katers. Dit ging goed op wat blazen na.

Daarna weer apart gehouden. Tussen de slaapkamer en de woonkamer zit glas en zo kunnen zij elkaar mooi in de gaten houden.

Vandaag samen met Beertje in een ruimte geweest dit ging super. Alleen Storm is van nature al wat bang/angstig voor het onbekende.
Hij blaast als enige nu en gromt ook af en toe. Lijkt wel nieuwsgierig want zit en ligt vaak voor de deur en het glas te kijken naar Elmo.

Wat is de beste manier om elkaar in een ruimte te houden ?
Beertje en Storm zijn broertjes en vanaf dag een heel close en samen opgegroeid.
Het voelt alsof Elmo een indringer is, wat hij volgens hun waarschijnlijk ook is.
Ik heb geen ervaring op dit gebied dus vandaar Tips zijn welkom!!!! :grin:

Alvast bedankt !! Namens ons allemaal !
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9310
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kitten (kater) en mijn twee 2 jaar oude katers

Bericht door castratenkoor »

Gewoon alle deuren open en ze zelf de keuze geven elkaar op te zoeken of even alleen te zijn.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Melanie84
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2015 01:35

Re: Kitten (kater) en mijn twee 2 jaar oude katers

Bericht door Melanie84 »

Gelukt, ze dartelen vrolijk rond!!
Plaats reactie