moeder vecht met dochter (8 maanden)

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
guusjemuis
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2015 07:56

moeder vecht met dochter (8 maanden)

Bericht door guusjemuis »

Hallo allemaal,

Ik heb vorig jaar een nestje gehad bij mijn poes en heb daar een kitten van gehouden. Het zijn 2 schatten van dieren die nooit een nagel ergens in zullen zetten of uithalen.
Nou is het helaas zo dat moeder vecht met haar dochter die 8 maanden is nou. Ik had gehoopt dat het beter zou gaan maar het wordt steeds erger.. de dochter krijst het hele huis wakker en de buurt bij elkaar. Ze uit elkaar houden vind ik eigenlijk geen optie als je met een gezin in huis woont. Is er nog hoop of moet ik accepteren dat moeder haar dochter niet in en rond ons huis gaat accepteren?
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: moeder vecht met dochter (8 maanden)

Bericht door Rik »

Welkom op het forum.
Zijn moeder en dochter inmiddels al gecastreerd?
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
guusjemuis
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2015 07:56

Re: moeder vecht met dochter (8 maanden)

Bericht door guusjemuis »

Dank je [WHITE SMILING FACE] moeder is gecastreerd..dochter nog niet.. heb inderdaad net gelezen dat dat helpt..maar dit gedrag komt echt alleen van de moeder af..die springt vanuit het niets bij dochterlief op de rug en pakt haar.. heeft dit alleen met de hormonen temaken?
Renatevanderveer

Re: moeder vecht met dochter (8 maanden)

Bericht door Renatevanderveer »

Ja, dat kan wel. Castreren is zeker een goede keuze.
Plaats reactie