2e kitten? juist wel nu of juist niet..

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
MainCoon
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 jul 2013 12:38

Re: 2e kitten? juist wel nu of juist niet..

Bericht door MainCoon »

Ik zal het je ook aanraden hoor om het te doen nu ze beide nog zo jong zijn.
We hadden eerst sjors van iemand overgenomen en is anderhalf jaar,we vonden het ook wel leuk voor sjors voor een kitten erbij te nemen waar hij mee kan spelen, want bij het vorige baasje mocht hij gewoon buiten en nu bij mij mag hij niet meer naar buiten, want ik ben veelste bang dat ik hem dan zo kwijt ben. Nu hebben we van van de week Luna erbij genomen en duurt denk ik langer om elkaar te accepteren. Sjors is echt een kater,hij is echt de baas hoor! als ze zit te eten want krijg natvoer en kittenmelk met een spuit omdat ze ziek is en moeten we echt bij blijven staan hoor want sjors jaag haar weg en eet alles op. Ook als de ze wil spelen doet hij nogal eens blaze en met zijn poot slaan naar haar, het gaat nu langzaam wat beter hoor gaan nu steeds dichter bij elkaar liggen.(is nog wel een halve meter ertussen hoor) maar langzaam........ dus ik bedoel er maar mee ik denk als je twee kitten zo klein nog bij elkaar zet dat het een heel stuk gemakkelijker gaat qua wenning aan elkaar want dan zijn ze nog zo speels! en willen dan alleen maar spelen. dus ik zal het zeker doen!
Plaats reactie