Chineesje vs Snickers en Bounty..

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Chineesje vs Snickers en Bounty..

Bericht door Dinky »

Wat fijn dat je vooruitgang hebt geboekt :-)
Nu hopen dat je de katers te pakken krijgt en de kittens gezond opgroeien en fijne huisjes krijgen. Heel veel succes!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Chineesje vs Snickers en Bounty..

Bericht door Ms Maaike »

Ah kijk aan! Da's toch best een grote stap in de goede richting! Het is ook wel zielig voor Chineesje dat 'ie steeds ruzie uitlokt en daardoor wondjes krijgt.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
Ikey
Jaguar
Jaguar
Berichten: 610
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:26
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Chineesje vs Snickers en Bounty..

Bericht door Ikey »

Ik vind het alleen maar heel dat je zo begaan bent met katten die niet eens van jou zijn :) En schijnbaar doe je het goed, want je schoonouders lijk je te hebben overtuigt :) Hopelijk blijft het ook goed gaan tussen Chineesje en jouw snoepjes. Als je Chineesje te pakken hebt kun de DA hem mooi meteen onderzoeken, want wellicht mankeert hij wel wat en gedraagd hij zich daarom zo agressief naar de andere.
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Renatevanderveer

Re: Chineesje vs Snickers en Bounty..

Bericht door Renatevanderveer »

Het is ons niet gelukt Chineesje te kunnen vangen.
Dat had ik ergens wel verwacht, maar de eerste prioriteit is gesteld; Chineesje moet naar de dierenarts.
Mijn schoonvader steigert meteen als we dat onderwerp aansnijden, maar hij realiseert zich dat iedereen daar beter van zal worden.
Chineesje zelf en alle (inmiddels 14 stuks..) andere katten.

Ik heb wel de dierenarts moeten beloven de zorg voor Snickers en Bounty voorop te stellen.
Dat zijn immers mijn katten, de 14 andere katten niet..
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Chineesje vs Snickers en Bounty..

Bericht door Adriana »

14 stuks, lieve hemel!
de natuur een beetje zijn gang laten gaan zonder natuurlijke vijanden, wat een kromme gedachte... maar bravo dat je er eindelijk doorheen gebroken bent.. nu nog de uitvoering..
en al weer twee nieuwe nesten, .....
Chinees eet neem ik aan wel en is hij daar wel thuis?
je zou de da kunnen vragen om een middel dat hem tijdelijk wat minder fel maakt, zodat hij makkelijker thuis op te vegen is...
wel in de buurt blijven of steigert schoon pa daar dan ook weer van?? anders dan maar niks zeggen..
je zit in een heel lastig parket met je schoonfamilie.. maar er zit iigeval beweging in.. :eclap:
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Renatevanderveer

Re: Chineesje vs Snickers en Bounty..

Bericht door Renatevanderveer »

Dat heb ik ook al aangegeven. Schoonvader is de enige die contact met Chineesje kan krijgen.
Ik heb ook aangeraden Snoopy (heeft 6 (!) nesten op haar naam staan.. De ziel..) te laten steriliseren.
Want als ze hier haar katertje niet vind, vind ze het ergens anders wel..
Het is, wat dat betreft, een waar kattenparadijs hier in dit gebied.

Ginger, de poes die momenteel zwanger is, is ook al voor de tweede keer zwanger.
Ginger is gelukkig, net als Snoopy, heel sociaal aangelegd en zal zich niet afzonderen.
Die kunnen we dus goed in de gaten houden, evenals haar kroost over een tijdje.

Tja, het steekt gewoon zo.. Ze vinden katten prachtig en lief en schattig en en en, nouja, je begrijpt me.
Maar opdraaien voor de kosten ervan, ho maar..
Op mijn advies zijn ze een tijd terug over gegaan op Tom Poes brokken.
De poezen en katers kreeg eerder gewoon een papje, aangemaakt met koffiemelk..
Er is dus wel degelijk verbetering gekomen het afgelopen jaar.
En als ze mijn stellingen niet geloven, verwijs ik ze door naar dit forum.
'Ga dan zelf maar kijken..'

Mijn schoonvader is ervan overtuigd dat de natuur zijn werk wel gaat doen.
Want waar er eerst 12 volwassen katten waren, zijn er daar momenteel nog 8 van over.
Ik vermoed dat Garfield bij de buurvrouw zit, die gelukkig wél heel goed voor ze zorgt.

Tja, inderdaad, een lastig parket..
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Chineesje vs Snickers en Bounty..

Bericht door BloemTetsu »

En toch :thup: voor het overtuigen van schoonmoeder, de vangst van Chineesje en de verbetering die je heb bewerkstelt.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Plaats reactie