acceptatie na dierenartsbezoek

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
mickey260273
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2013 12:03

acceptatie na dierenartsbezoek

Bericht door mickey260273 »

Hallo,

Bij mij thuis zijn 2 katten,een kater en een poes.Ze leven al 8 jaar samen en dat gaat goed.
Nu wil echter het geval,als ik met 1 van beide naar de dierenarts moet wil de ander gedurende de eerste dagen na dat bezoek niks meer van de ene weten.
Dit "probleem" heb ik altijd al gehad met deze 2 katten.Ik heb ze zelf eens beide meegenomen alhoewel er maar 1 behandeld moest worden maar dat maakte geen verschil.
Normaalgesproken gaat het na enige dagen wel weer goed tussen die 2 maar ik vind het wel vreemd en vraag me ook af of andere mensen met meer dan 1 kat dat probleem ook kennen...
Groetjes Michel
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: acceptatie na dierenartsbezoek

Bericht door Adriana »

ja, het komt veel vaker voor. onmiddellijk luchtjes over en weer uitwisselen door beide katzels met dezelfde borstel uitgebreid te borstelen.
en wat valeriaan (dorgist) op het wattenschijfje door de lucht wapperen wil nog wel eens kalmerend werken.
en welkom op het forum!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie