Nieuwe kitten

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Melvin1989
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2012 13:26
Locatie: Lichtenvoorde (Gld)

Nieuwe kitten

Bericht door Melvin1989 »

Hey, ik heb raad nodig! Haha! Ik weet dat er al een topic van bestaat, maar ik heb simpelweg niet de tijd om bijna 600 reacties door te lezen.

Vorig jaar hebben wij April (poes) aangeschaft. Dit was toen een Brits korthaartje van 16 weken oud (in augustus 2011 opgehaald). Tot voor kort was er steeds iemand thuis en hoefde ze dus niet alleen te zijn. Sinds kort heeft mijn vriendin een nieuwe baan waar ze 32 uur werkt. Ik ben een student dus ik ben nog best veel thuis. Maar omdat ik over iets minder dan een jaar klaar hoop te zijn, gaan we ervan uit dat ik dan ook snel een vaste baan weet te vinden. Omdat April steeds gewend was om niet alleen te zijn, hebben wij besloten om een nieuwe kitten aan te schaffen zodat ze ook niet alleen hoeft te zijn. Nou hebben wij gisteren!! Lano (kater) opgehaald. Een Brits korthaartje van 13 weken oud.