Hoe een gevonden poes laten wennen aan 4 gecastreerde katers

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Ik-dus
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2018 10:59

Re: Hoe een gevonden poes laten wennen aan 4 gecastreerde katers

Bericht door Ik-dus »

Mijn reactie is wel heel erg laat maar ik heb met veel interesse alles gelezen. Chapeau voor je doorzettings vermogen!! Ben wel benieuwd hoe het na al die jaaaren gaat. Ik heb een poes gevonden maar ik heb zelf al een gecastreerde kater en een grote gecastreerde reu. Toen ik binnenkwam met haar was de hond blij maar zij niet. Dus maar gelijk naar boven gegaan en daar was de kater. Zij blazen en grommen en hij begon een partij raar te mauwen. Kreeg er de slappe lach van ( hij is een beetje een apart sukkeltje, typisch voor hem om zo vaag te reageren). De tweede dag zat ik tussen hen in en de kater begin luid te knorren en liet zich steeds vallen terwijl hij mijn hand steeds kopjes gaf. Zij ging liggen en deed haar ogen dicht. Vandaag hoorde ik haar wel grommen naar hem maar toen ze langs hem moest oom bij het raam te gaan zitten deed ze dat, voorzichtig maar zonder gegrom ed. Mocht haar baasje niet gevonden worden dan hou ik haar en zal de hond ook aan de beurt moeten komen. En daar maak ik mij een beetje zorgen om. Maar ik weet nu wat ik ga doen. Ik doe haar dan in een een bench in de woonkamer en als de hond niet meer al zijn aandacht op haar focust gaat het deurtje open. Heb een hele lieve hond van 60 kilo die in het verleden zijn plek afstond aan het nestje kittens... arm beest had niks te vertellen hahaha
Plaats reactie