Aanschaf litter robot maar poes plast soms buiten de bak

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Plaats reactie
Achiel
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2022 06:25

Aanschaf litter robot maar poes plast soms buiten de bak

Bericht door Achiel »

Hallo, sinds een jaar heb ik een litter robot 3 aangeschaft en ben hier heel tevreden van.
Ik heb 3 katten, waarvan één ervan heel sporadisch eens buiten de bak plast sinds ik de litter robot heb. Ze gaat nog wel op de bak maar als ik iets laat liggen op de grond van badmatjes, kledij, handdoeken….gegarandeerd zal ze erop plassen. Ik heb namelijk maar 1 litter robot 3 voor 3 katten. Zou het kunnen dat ze dat doet omdat hij soms bezet is? Zou dat te weinig zijn? Ze doet het zo heel stiekem dus ik heb het dan pas later maar door. Ze is bij de DA helemaal doorgelicht en alles was in orde op medisch vlak. Zijn er mensen die twee zo een bakken hebben staan? Ze zeggen altijd dat je voor elke kat een bak moet hebben plus 1 extra :shock:
Ik wil er wel nog een kopen maar als ze het dan nog steeds doet was dat toch een kostelijk experiment vind ik Alvast bedankt voor het meedenken! ;-)
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7658
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Aanschaf litter robot maar poes plast soms buiten de bak

Bericht door Rik »

Welkom op het forum.
Achiel schreef: 07 nov 2022 06:43 Ze zeggen altijd dat je voor elke kat een bak moet hebben plus 1 extra :shock:
Inderdaad, dus je weet zelf het antwoord al :-P

Je hoeft overigens niet direct een 2e litter robot te kopen.
Je kunt het ook gewoon eens met een groot wasteiltje o.i.d. proberen (met wat grit erin).
Hoeft niet meer dan een paar euro te kosten (ik heb een speciebak van €4 hier staan als 1 van mijn 3 bakken).

Misschien geven de andere uiteindelijk ook wel de voorkeur aan een ander soort bak. Je zegt dat hij jou bevalt... maar uiteindelijk zullen de katten hem moeten gebruiken ;-)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Plaats reactie