Urine detector lamp

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Urine detector lamp

Bericht door Anne »

Heeft een van jullie hier ervaring mee?
De laatste tijd ruik ik urine lucht op de logeerkamer waar Olly eet
Hij had een week of 2 geleden een blaasontsteking dus is het niet verwonderlijk dat hij op de logeerkamer een ongelukje heeft gehad
Maar hoe ik ook zoek of snuffel, de desbetreffende plas of sproeiplek is wel te ruiken vooral nu de kamer erg warm wordt met de hitte ( platdak) maar vinden doe ik hem niet :???:
Nu dacht ik erover om zoiets te kopen:

https://www.bol.com/nl/nl/p/mmobiel-bla ... 048443273/

Ik heb hier geen ervaring mee en lees tegenstrijdige recensies

Kan iemand zijn of haar bevindingen met een uv zaklamp met mij delen?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1050
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: Urine detector lamp

Bericht door Sifra »

Ik heb een kleine blacklight zaklantaarn. Mijn ervaring is dat je het beste resultaat hebt als het goed donker is en vooral bij gladde oppervlakten. Of het goed werkt op vloerbedekking weet ik niet. Je kunt er ook erg goed mee controleren of iedereen zich netjes gedraagt op het toilet. En als je de keukentegels en je kookplaat ermee controleert, wil je jankend in een hoekje zitten. :lol:
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Urine detector lamp

Bericht door Anne »

Sifra schreef: 27 aug 2022 15:14 Je kunt er ook erg goed mee controleren of iedereen zich netjes gedraagt op het toilet. En als je de keukentegels en je kookplaat ermee controleert, wil je jankend in een hoekje zitten. :lol:
Ik denk dat ik deze plekken dan maar oversla, voor ik nachtmerries krijg :lol: :lol: :lol:

Ik heb ondertussen ook zo een besteld en je moet er vooral met je neus bovenop zitten wil je het goed kunnen zien, inderdaad het beste in pikkedonker ;-)
Het heeft mij geholpen de plekken te vinden, was sproeisel en nu ruikt de logeerkamer weer fris :smile:
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie