Graag advies over situatie

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Plaats reactie
Hellolola
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 dec 2019 23:46

Graag advies over situatie

Bericht door Hellolola »

Hallo!

Ik ben een beetje gestresst en zou daarom graag wat advies willen. De situatie is als volgt; ik heb 2 onwijs lieve katten. 2 vrouwtjes van 2,5 jaar. Ik woonde samen en moest helaas wegens beindiging relatie terug naar mn ouders incl de 2 katten. Ik woon hier op zolder en het is niet groot maar we gaan binnen 2/3 weken over naar een groter huis waar ze een stuk meer ruimte gaan hebben. Ik woon met ze op zolder omdat mijn ouders ook drie binnenkatten en 1 hond hebben.

Af en toe gingen ze naar beneden en 2 katten van mijn ouders kwamen soms op zolder. Dit heb ik nu weer gescheiden gehouden omdat 1 van mijn katten naast de bak plast sinds kort.2/3 maal daags. In t verleden deed ze t wel eens als de bak te vies was maar nu dus alleen nog maar

Ik vraag me af of het terratorium gedrag is of iets anders? Ik heb er vandaag een tweede nieuwe bak bij gezet op zolder maar dit heef tot nu toe geen enkel nut.

Ik hoor graag jullie mening

Groetjes
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9310
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Graag advies over situatie

Bericht door castratenkoor »

Ik zou haar even na laten kijken. Klinkt als een stress-volle situatie (kan uiteraard niemand wat aan doen) voor de katten en daar kunnen ze blaasontsteking van krijgen.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie