Witte druppels / vlekken

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Plaats reactie
PSL
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2019 09:13

Witte druppels / vlekken

Bericht door PSL »

Goedemorgen, sinds 2,5 week hebben we een kitten (katertje) van nu 4 maanden in huis. Alles gaat heel soepel, eet en drinkt goed, plast en poept netjes in de bak en slaapt lekker op een eigen gevonden plekje op de bank na de eerste paar dagen in bed gewend te hebben. Dat allemaal eigenlijk vanaf moment 1. Ook spelen we lekker veel met hem en komt hij anders lekker op de bank op schoot slapen bij mij of mijn vriendin.

Nu komen we alleen sinds een dag of twee witte druppels op de vloer tegen, we dachten eerste dat er een vuilniszak o.i.d. gelekt had maar na het op te ruimen was het er vanochtend weer (en we hebben niet meer met een vuilniszak of iets anders wat kan lekker door het huis gelopen). Het vermoeden is dus dat het door onze Dibbes komt maar we hebben geen idee wat en waardoor dit kan. Heeft iemand een idee?

Volgende week woensdag staat al een standaard controle afspraak bij de dierenarts maar ben toch nu al wel benieuwd of iemand dit bekend voorkomt?

Ik hoor het graag :)
Joepdekat
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2022 09:23

Re: Witte druppels / vlekken

Bericht door Joepdekat »

Ben je erachter gekomen wat het was? Mijn kat laat ook deze vlekken achter op de vloer. Ik dacht eigenlijk zelf aan de kattenbak vulling? Dat deze Misch zorgt voor deze vlekken.
Friki7
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 apr 2014 18:21

Re: Witte druppels / vlekken

Bericht door Friki7 »

Hoi, ik heb nu ook een kitten van 4 maanden en precies hetzelfde probleem.
Weten jullie al wat het was?
Plaats reactie