Wat te doen met onzindelijke poes

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
ShannaJ
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 sep 2018 10:11

Re: Wat te doen met onzindelijke poes

Bericht door ShannaJ »

Pfff.. praat me er niet van.. In de garage (dikke houten deuren) kunnen ze elkaar inderdaad niet zien ofzo, maar wel ruiken natuurlijk..
Overlast van andermans dieren is nooit leuk, maar poezen kunnen wel heel brutaal zijn..

Ik vind poesjes echt super leuk en lief en speel en kroel graag met ze. Ik vind ze ook een toegevoegde waarde hebben aan het interieur, maar hun plas-plekken niet..

Dus als iemand 2 lieve poesjes wilt waar geen terror-buurtkat rondloopt, ze mogen met toebehoren weg.. :lol: :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6803
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Wat te doen met onzindelijke poes

Bericht door Dinky »

Wat een geweldige muur!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Fotokonijn
Panter
Panter
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 apr 2018 22:31

Re: Wat te doen met onzindelijke poes

Bericht door Fotokonijn »

Mag heel de muur ook mee?
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
ShannaJ
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 sep 2018 10:11

Re: Wat te doen met onzindelijke poes

Bericht door ShannaJ »

De muur (nja plankjes en kistjes enzo dan, muur zelf natuurlijk niet) zijn de toebehoren haha, horen bij de poesjes dus (daarom vind ik ze ook echt een aanvulling voor het interieur). Dus als de poesjes weg gaan, mag dit met ze mee. :)
ShannaJ
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 sep 2018 10:11

Re: Wat te doen met onzindelijke poes

Bericht door ShannaJ »

Gisteren de ramen afgeplakt, vandaag weer een plas aan de binnenkant.. Buiten kon ik nu niks ontdekken (of dat is al opgedroogd inmiddels want de stank was buiten erger dan binnen).. :pdtbur2:
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Wat te doen met onzindelijke poes

Bericht door Rik »

Ramen afplakken heeft ook niet zoveel zin. Een kat hoeft een andere kat niet te "zien" om te weten dat die er is.

Er hoeft ook geen plas aan de andere kant te zijn. Gewoon de aanwezigheid van een andere kat aan de buitenkant is al foute boel.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
ShannaJ
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 sep 2018 10:11

Re: Wat te doen met onzindelijke poes

Bericht door ShannaJ »

Voor mij is de maat vol, vandaag 3 keer raak, ik denk dat ik toch maar een advertentie voor ze ga maken..
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Wat te doen met onzindelijke poes

Bericht door Zotvanpoezen »

Wel erbij vermelden dat een omgeving met weinig buurtkatten maar wel een veilige tuin vereist is. Anders worden ze weer ongelukkig!
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
ShannaJ
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 sep 2018 10:11

Re: Wat te doen met onzindelijke poes

Bericht door ShannaJ »

Oh dat is zekers een vereiste, anders verplaats ik enkel het probleem (en dan hou ik ze liever zelf). Ik zal ze ook niet aan de eerste en beste meegeven als ik daar verder geen goed gevoel bij heb. Het liefste gaan ze naar een bekende, maar anders blijft mn deur ook altijd voor ze open staan mochten ze bij een ander huisje niet kunnen aarden.

En als ik nergens een goed gevoel bij heb dan blijven ze gewoon, want ik geniet nog steeds van ze en hou heel veel van ze, maar niet van het geplas..
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Wat te doen met onzindelijke poes

Bericht door ErikPhilippus »

Poeh, wat een waardeloze toestand....
Daar zou ik toch ook wel behoorlijk hopeloos (en ook wel boos) van worden..
Plaats reactie