kat plast over kattenbak.

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9334
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: kat plast over kattenbak.

Bericht door castratenkoor »

Ik heb hier nu 1 ronde en 2 rechthoekige speciebakken. En die bevallen heel goed. Er staan in totaal 9 kattenbakken, verspreid door het hele huis. Waarvan maar 1 normale kattenbak met deksel. Speciaal voor Bobje, want die komt die hoge bakken niet meer in - al doet hij het in een overmoedige bui nog wel eens. Van de week was hij een beetje in de war toen poepte hij voor de gewone kattenbak in plaats van erin, hij zat maar half in de kattenbak.

Vanessal : ik zou voor de zekerheid een plasje laten onderzoeken. Als katten last van hun blaas hebben plassen ze niet graag opgesloten in een bak.

Misschien gewoon de kap eraf laten? Of een laag model opbergbak kopen, zo'n 15 cm hoog?
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9334
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: kat plast over kattenbak.

Bericht door castratenkoor »

Voor mij overigens wel bijzonder en interessant (en heel dubbel en pijnlijk) Adriana haar teksten te lezen over Maks zijn dominantie. Dat laat hij hier inderdaad ook zien. Ook hier heeft hij de intentie opperkater te willen worden. Maar dan zal hij eerst om Teun heen moeten. En met Teun valt niet te sollen.

De machtsstrijd van Maks is vooral met Douwe en Teske. En dan wordt hij af en toe tot de orde geroepen door Teun.

Maks en Bolle piesen hier nu heerlijk tegen de zijwanden van de speciebakken. En ruimte zat in die mega-bakken.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie