8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Roedel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2012 13:03

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Roedel »

@lovecat dus je wilt hier ook nog een discussie over vrouwen emancipatie van maken?
ik weet het antwoord van mijn vraag niet dus geef ik de informatie die ik heb. Ik noem de 2 verschillen met de vorige dus misschien kan het daar aan liggen. En excuses als ik je het gevoel gegeven hebt dat ik iemand wil beledigen. En het ging niet om jouw quote het ging om het feit dat de natuur is zoals die is.
Verder raad ik je aan als je vragen of opmerkingen niet begrijpt, of half leest en daar een mening over hebt, om niet op online forums te posten want ik kan me voorstellen dat veel mensen hun geduld verliezen en boze post plaatsen die ze niet willen.

En Chiquita98, bedankt :)
Ik ga morgen naar de dierenarts en die zal vast wel weten wat er aan de hand is en wat het verstandigste is wat ik er aan kan doen.


Groetjes
Rudi
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 751
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Lovecat »

@lovecat dus je wilt hier ook nog een discussie over vrouwen emancipatie van maken?
nee
En excuses als ik je het gevoel gegeven hebt dat ik iemand wil beledigen. En het ging niet om jouw quote het ging om het feit dat de natuur is zoals die is.
Als het niet om mijn quote ging, had je die beter niet kunnen aanhalen.
Verder raad ik je aan als je vragen of opmerkingen niet begrijpt, of half leest en daar een mening over hebt, om niet op online forums te posten want ik kan me voorstellen dat veel mensen hun geduld verliezen en boze post plaatsen die ze niet willen.
Heb je het nu tegen jezelf of tegen mij?
Ik raad jou aan mij niet te vertellen wat ik wel of niet op online fora mag doen. Als je alleen wilt horen, wat je wilt horen, kan ik jou misschien beter het advies geven geen vragen te stellen op fora waar iedereen zijn mening mag geven ;-)

*houdt zich afzijdig en hoopt op heel veel adviezen van andere forumgangers voor jou die je wel aanstaan*
Roedel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2012 13:03

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Roedel »

Ik hoop voor jouw man dat hij vrijgezel is.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9342
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door castratenkoor »

Heb al op het uitroepteken gedrukt - is op de man/vrouw spelen en heeft niks met katten te maken.

Zin of onzin - feit blijft - laat je open katten in een huis rondlopen - gieren de hormonen door het lijf - krijg je wildplassen - of het nou een poes of een kater is.

Je stelt een vraag - probleem aan de orde. Daar hebben meerdere mensen zinnige antwoorden op gegeven.

Je wilt de risico's op ziekte voor lief nemen, dan zul je de risico's op een volgezeken huis er ook bij moeten nemen.

Laat me raden, kom je morgen bij de dierenarts vandaan met de poezenpil. Ach de risico's voor borstkanker, maakt het uit. Je houdt nou eenmaal van risico's als het om het belang van de poes gaat.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Roedel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2012 13:03

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Roedel »

Is prima,
zoals ik al had gezegd ga ik morgen naar de d.a.
Wel frappant dat ik een vraag stel en uitleg bij geef, dat dan van alles over mij gezegd word door 1 persoon, die of achter de computer zit te grinniken dat ze frustraties los maakt of gewoon niet heel slim is, en bij een reactie van mij terug gelijk op het uitroeptekentje gedrukt word.

in iedergeval bedankt voor de mensen die wilden helpen.
groeten van mij en de poes
Cerna

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Cerna »

Ik zag deze vraag en met mij al 5 anderen, maar nog niemand had gereageerd en ik had ook niet de behoefte.
Rudi, je krijgt antwoorden die je niet bevallen, maar die wel degelijk met het gedrag van je kat te maken kunnen hebben en gaat vervolgens vol in de aanval met diegene die alleen maar advies geven hoe je dit probleem kunt oplossen.

Ik zou zeggen: vermeerder er maar lekker op los, zorg er maar voor dat het kattenoverschot nog groter wordt, maar neem dan ook op de koop toe dat je kat wild plast.

Hoezo, niet slim? Bij jij dan zo slim? Wordt schrijf je met -DT.
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 751
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Lovecat »

Ik wilde me hier verder qua inhoud niet meer mee moeien, maar
of achter de computer zit te grinniken dat ze frustraties los maakt of gewoon niet heel slim is,
dit maakt mij behoorlijk kwaad; te suggereren dat ik hier lachend achter de pc zit, zoveel moeite om iemand uit de tent te lokken voor de lol? De meeste mensen zitten hier omdat ze veel om katten geven, niet om te trollen. Over mijn 'slimheid' ga ik niet in discussie, ik weet zelf wel wat ik waard ben.
in iedergeval bedankt voor de mensen die wilden helpen.
Ja, alle mensen die het niet met je eens waren, wilden je niet helpen...
Roedel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2012 13:03

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Roedel »

Grappig dit zeg.
Weet je het zeker?
Voor de duidelijkheid bedoel ik met slim zijn niet perfect spellen, maar begrijpen wat er gezegd word. Maar dat maakt hier niet uit, al spel je alles correct wordt er nog niet begrepen wat er gezegd word.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9342
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door castratenkoor »

Roedel schreef:Ik hoop voor jouw man dat hij vrijgezel is.
En dit getuigt ook al niet van intelligentie. Iemands man is getrouwd en dus geen vrijgezel.
Maar ach zo zit je klaarblijkelijk vol contradicties.

Ik snap uiteindelijk totaal niet wat de partner van Lovecat ermee te maken heeft.
We hadden het over het wildplassen van jouw kat, toch?
Maar ja - ik zal wel blond zijn......
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 751
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Lovecat »

Achja, de partner van Lovecat waardeert het juist heel erg dat ik geen katje ben die je zonder handschoenen moet aanpakken en als het hij het niet met me eens is, ga ik in elk hoekje van ons huis wildplassen.

Ja sorry, nu word ik een beetje melig hoor
Roedel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2012 13:03

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Roedel »

Als je mij wil helpen doe je dat wel op een vreemde manier.
Als castreren de oplossing voor mijn probleem is dat neem ik later wel het besluit wat ik liever wil.
En als ik het onzin vind dat ik mijn kat moet castreren omdat ze anders ziektes krijg dan mag ik dat zelf weten en niet dingen naar mij geslingerd worden dat ik laconiek ben en slecht voor mijn poes zorgt en elk jaar het beesie dood laat gaan omdat er een nieuwe klaar ligt.

Trouwens wel is aan gedacht dat een gecastreerde kat ook dekt? Dus dezelfde ziektes op kan lopen?

En natuurlijk moet ik geen mensen beledigen, sorry daarvoor.
Roedel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2012 13:03

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Roedel »

Haha toch nog met een lach afgesloten.

Maar castratenkoor, serieus??
Ja dan denk ik echt dat je blond bent.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9342
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door castratenkoor »

""Trouwens wel is aan gedacht dat een gecastreerde kat ook dekt? Dus dezelfde ziektes op kan lopen?""


Huh - dan castreert je dierenarts wel heel vreemd.

Maar je hebt wel gelijk dat ook een gecastreerde poes ziektes op kan lopen, door vechten = bloed/bloed.
Dus als je dat wilt voorkomen, toch maar een ren bouwen.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Roedel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2012 13:03

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Roedel »

Stop je ook echt lood in je schoenen als je ergens geen zin in hebt?
Maak je van elk laken een pak?

maar even serieus,
als ze gecastreerd word, dan kan de kat van de buren er nog steeds zijn geslachtsdeeltje in doen of heb ik dat mis?
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: 8 maanden oude poes plast onregelmatig in huis

Bericht door Chiquita98 »

Roedel schreef:
Trouwens wel is aan gedacht dat een gecastreerde kat ook dekt? Dus dezelfde ziektes op kan lopen?

En natuurlijk moet ik geen mensen beledigen, sorry daarvoor.
Daarom komen die van mij niet verder dan in mijn afgesloten tuin. Anderen hebben geen last van mijn katten, mijn katten zullen nooit overreden worden en geen ziektes krijgen van andere katten.
Maar tis nu wel heel off topic. Ik hoop dat je poes in volle gezondheid is en dan zal het waarschijnlijk toch een stressprobleem zijn en zit haar in ieder geval iets dwars. Of het is een gewoonte geworden. Ben ook heel benieuwd wat de dierenarts je voor advies gaat geven
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie