Poes plast in alles wat zacht is

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1759
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Poes plast in alles wat zacht is

Bericht door sandy »

Ik heb 4 katten en 2 kattebakken, gewoon kwestie van bijhouden, hoef je echt geen 5 bakken neer te zetten, sorry hoor beetje overdreven.
Denk dat topicstarter nu onderhand wel weet hoe iedereen erover denkt, ga nog ff door en ook die komt niet meer terug. Jullie zijn niet echt constructief bezig zo.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Poes plast in alles wat zacht is

Bericht door castratenkoor »

Sandy dat ben ik niet met je eens.
Dat het bij jou goed gaat, prachtig voor jou. Maar dat wil niet zeggen dat dat overal het geval is.
Twee kattenbakken op 4 katten gaat alleen goed als er 100% vrede is onderling en als je vaker op een dag schoonmaakt.

Topic starter heeft niet voor niks een probleem in huis.
Wij denken mee.

Naar mijn gevoel wil ze alleen adviezen hebben hoe ze de kat kan heropvoeden en/of straffen.
Sorry hoor - die krijgt ze niet - van mij in ieder geval niet.
Ik ben ervan overtuigd dat er een reden is voor wildplassen.
Je kunt pas na gaan denken over hoe het in huis aangenamer voor haar te maken, nadat medische oorzaken uitgesloten zijn.

Mijn voorbeeld van de poes met een tumor laat toch ook zien hoe fout een dierenarts het kan hebben.
En dan heeft die terminaal zieke poes haar laatste weken ook nog in eenzame opsluiting doorgebracht. Ik vind dat in en in triest eerlijk gezegd.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Poes plast in alles wat zacht is

Bericht door nellebel »

zie de naam van de topicstarter en heb een paar reacties gelezen. ga dus verder maar niet reageren, niet goed voor mijn hartslag.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Toetie-58
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2020 12:34

Re: Poes plast in alles wat zacht is

Bericht door Toetie-58 »

Even een vraagje.
Ik weet en zie nooit wanneer mijn kat naar de bak gaat maar hoe vang je urine op van een poes?
Plaats reactie