Er net naast

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Er net naast

Bericht door nellebel »

wow 1 liter dat is veel te veel hoor. gelukkig ga je vandaag naar de DA, maar dan dat ook zeker even melden.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Carlos2011
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 okt 2011 21:38

Re: Er net naast

Bericht door Carlos2011 »

Net terug van de DA! Hij heeft een antibioticakuur gestart (mijn vorige DA had dit niet gedaan bij de blaasontsteking--> ik vond hem ook niet zo goed en ben na 1 consultatie veranderd :)) en indien het na 8 dagen niet beter is, dan nemen we bloed af!
Ik heb het ook gemeld van het enorm veel water drinken. Het kan zijn dat het psychisch is bij Carlos. Als heel klein kitten (toen hij 3 maanden was, nu 4) moesten wij hem forceren om te drinken, want hij dronk niets. Ik heb ook een drinkfonteintje, wat het drinken stimuleert! Als het niet overgaat, kan het natuurlijk iets anders zijn, maar laten we hopen van niet!
Ik hou jullie op de hoogte :)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Er net naast

Bericht door nellebel »

ach wat een gedoe. hier ook zo'n DA gehad die dacht dat een blaasonsteking zonder AB wel overgaat.
hopelijk gaat het snel beter met hem. en wat betreft het dirnken, toch maar even in de gaten houden. mogelijk dat er ook veel verdampt. onze guusje drinkt ook vrij veel, maar geen liter per dag.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Er net naast

Bericht door Anne »

Veel sterkte en beterschap Carlos, hopelijk gaat het gauw de goede kant op. Ik zou dat vele drinken wel laten onderzoeken, kan op suiker wijzen dacht ik
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Carlos2011
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 okt 2011 21:38

Re: Er net naast

Bericht door Carlos2011 »

Ik dacht dat dat inderdaad ook op suiker wees, maar de DA zei dat Carlos nog wel heel jong was om zo'n symptomen te vertonen (hij is 4 maanden oud).
Laten we hopen dat het nu beter gaat! Hij is alleszins zijn actieve zelf gebleven gedurende het hele gedoe!
Echt een droompoes :)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Er net naast

Bericht door Anne »

Het is wel goed voor de blaas, dat vele drinken ;-) Hopelijk schuilt er geen medisch probleem achter
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie