staartje gebroken

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Hilde, het was jouw Millie. Ik zat mij vandaag al te bedenken wie het ook was die exact hetzelfde heeft meegemaakt.

Ineke, ik denk dat je erg veel kan hebben aan Hilde. Ze heeft gelijk en ze kan je vertellen hoe het is gelopen met haar Millie waar ze echt heel erg dol op was en is. Je hebt aan haar een hele serieuze advisuer en steun denk ik.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
inekenoa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 nov 2006 13:43
Locatie: groningen

gebroken staart

Bericht door inekenoa »

ja diep in mijn hart weet ik het maar hij eet drinkt speelt en is vrolijk spint dat maakt het zo moeilijk hij ligt nu 3 dagen bij de dierenarts met cahter dus plassen doet die nu dat gaat vanzelf maar hij moet wel poepen weet je je zit over al een excuus voor te bedenken tja ligt de hele dag nu in de kooi dus kom weinig in beweging en de dierenarts vind het ook moeilijk omdat hij kern gezond is hij is bij hun al hun lieveling dus dat maakt het dubbel moeilijk en weet je soms denk ik je maakt een mens toch ook niet dood omdat die dat niet kan en verder gezond is stom he ik mis hem vreselijk sinds hij daar ligt al 4 dagen maar de dierenarts geeft het ook nog niet op jullie horen van mij ineke
mijn kater heeft een ongeluk gehad bij zij heiligbeentje afgebroken van alles geprobeert laat urine lopen en harde ontlasting dierenarts geweest
hilde
Lynx
Lynx
Berichten: 141
Lid geworden op: 12 sep 2003 12:57

Bericht door hilde »

Ik weet precies hoe je je voelt. Millie was ook kerngezond...Dezelfde avond na het ongeluk rende ze de trap op naar boven, gewoon zoals altijd. Ze at goed, dronk goed, spinde als ik haar aaide, maar ze plaste of poepte niet zelf.

De volgende ochtend deed ze ook zoals altijd. Hup snel naar beneden naar de keuken want daar lagen haar brokjes en toen ging ze voor de buitendeur zitten omdat ze graag naar buiten wilde.

Het is echt ontzettend moeilijk maar als een kat niet zelf kan poepen of plassen dan houdt het ook op. Ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt (als je dat een keuze kan noemen). Ja het voelde alsof ik een gezonde kat in liet slapen, maar ik wist dat ik haar er geen plezier mee deed om haar nog langer te laten leven, daar was ze te zelfstandig voor.

Dieren met mensen vergelijken daar schiet je niks mee op. Je kat voelt zich kerngezond omdat hij niet voelt dat er iets mis is.

Sterkte

Groetjes Hilde
inekenoa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 nov 2006 13:43
Locatie: groningen

gebroken staart

Bericht door inekenoa »

ik weet best wat je bedoel hoor en ik mag vanavond naar hem toe en ik weet ook als er geen keus is dat ik een keus moet maken en ik ben er echt al mee bezig hoor .Maar ik wil niet janken ik moet op dat moment sterk zijn hij heeft mij toen door de moeilijkste momenten van mijn leven als een kameraadje voor mij gestaan ik kon hoe gek het ook klinkt ,hij voelde mij aan toen mijn ex er vandoor ging naar 35 jaar lag hij die avond op de kussen naast mij of die zeggen wou ik ben er ik heb toen heel veel gewerkt voor ik in de wao kwam en als ik snachts om 1uur van mijn werk thuis kwam zat hij te wachten tot ik naar bed ging toen ik besloot hier naar het noorden te gaan de kids waren boos was hij die aandacht vroeg net of die zeggen wou ho ho ik ben er ook hij was hoe raar het ook mag klinken voor een ander mijn kameraadje en het gekke is voor hem had ik altijd angst als die maar niks overkwam was eigelijk overbezorgdt voor hem vraag mij niet waarom maar mijn angst komt nu uit en voel mij schuldig waarom heb je niet beter op hem gelet waarom heb je hem naar buiten gedaan he je al die tijd binnen gehad maar bij de vriend die zei je kan hem niet binnen houden hij wil zo graag naar buiten dom dom ,wat een semtimitele oude vrouw he maar als hij in moet slapen dan wil ik het in mijn armen alleen met hem samen
mijn kater heeft een ongeluk gehad bij zij heiligbeentje afgebroken van alles geprobeert laat urine lopen en harde ontlasting dierenarts geweest
inekenoa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 nov 2006 13:43
Locatie: groningen

gebroken staart

Bericht door inekenoa »

garfield ligt nog bij de dierenarts mischien gebeurt er een klein wondertje hij heeft zelf al gepoept en met cather is zijn blaas weer tot normale blaas weer geworden nog een paar dagen dan gaat de cather er uit en ooooooooo ik hoop zo dat die dan kan plassen zijn staart moet er dan wel af maar mischien gaat het toch de goede kant uit want hij poept al zelf en niet dat het er uitrolt nee hij doet dat op de bak dus is spannend laat weer wat horen als ik weer wat weet duimen jullie voor mij ineke
mijn kater heeft een ongeluk gehad bij zij heiligbeentje afgebroken van alles geprobeert laat urine lopen en harde ontlasting dierenarts geweest
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Fantastisch nieuws zover! Ik ben blij dat je ons zo goed op de hoogte houdt over zijn voortgang en ik ben altijd weer in spanning om te weten hoe het nu met je katje gaat. Ik duim natuurlijk heel hard met je mee voor een klein wondertje!

groetjes,
Sandra
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Bericht door Foul Smelling Pig »

*Bigje begint al blaren te krijgen van het duimen*
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Bericht door tacuma »

Dit klinkt veelbelovend! Ik duim ook voor Garfield en jou, Ineke!

Groetjes van Laura.
inekenoa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 nov 2006 13:43
Locatie: groningen

gebroken staart

Bericht door inekenoa »

vanavond op ziekenbezoek geweest bij garfield hij heeft de cather uit en volgens de dokter heeft die wat geplast poepen doet hij al maar vanavond schrok ik mij dood hij was helemaal wild en heeft zijn staart kaal gevreten en zit als een dolle achter zijn staart aan morgen wordt zijn staart er afgehaald zit vreselijk in spanning nu dus bel morgen eerst of ik mag komen of die veel pijn heeft want die staart zit natuurlijk aan het afsterven vandaar hij hem kaal heeft gebeten zielig he maar als het maar goed kom ik hoop dat de dokter voor de nacht wat geeft zodat hij wat rustig is jullie horen weer wat van mij ineke
mijn kater heeft een ongeluk gehad bij zij heiligbeentje afgebroken van alles geprobeert laat urine lopen en harde ontlasting dierenarts geweest
inekenoa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 nov 2006 13:43
Locatie: groningen

gebroken staart

Bericht door inekenoa »

garfield ligt nog steeds bij de dierenarts zijn staart is er af verder is die kern gezond kan zelf poepen alleen het plassen wil nog niet echt dus steeds afwachten het is nu al weer 4 weken geleden de dokter zegt nu aan houder wint dus afwachten maar weer mischien door de operatie toch weer pijn om te plassen ineke
mijn kater heeft een ongeluk gehad bij zij heiligbeentje afgebroken van alles geprobeert laat urine lopen en harde ontlasting dierenarts geweest
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Fantastisch nieuws! Ik ben zoals altijd weer blij van je te horen, maar zou je misschien punten tussen de zinnen kunnen plaatsen? Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik heb soms grote moeite je berichten te lezen, terwijl ik heel graag wil weten hoe het met Garfield gaat.... Verder heel veel sterkte en ik kijk uit naar verdere (hopelijk net zo positieve) berichten!

groetjes,
Sandra
inekenoa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 nov 2006 13:43
Locatie: groningen

gebroken staart

Bericht door inekenoa »

:-P sorry maar ik ben geen ster, in het plaatsen van berichten.ga vanavond ,naar garfield toe hopelijk heeft die dan zelf geplast . ineke
mijn kater heeft een ongeluk gehad bij zij heiligbeentje afgebroken van alles geprobeert laat urine lopen en harde ontlasting dierenarts geweest
inekenoa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 nov 2006 13:43
Locatie: groningen

gebroken staart

Bericht door inekenoa »

nou daar gaan we weer, gisteravond bij garfield geweest. is weer geholpen zijn staart is nu hele maal weg tot aan het heiligbeentje .Het kleine stukje die zat die zelfs kapot te vreten ,dus de dokter heeft het er nu helemaal verwijderdt ,hoop dat het nu goed gaat, is ook zo dombo .verder kerngezond jullie horen wel weer hoe het gaat , met plassen druppels gewijs. ineke
mijn kater heeft een ongeluk gehad bij zij heiligbeentje afgebroken van alles geprobeert laat urine lopen en harde ontlasting dierenarts geweest
inekenoa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 nov 2006 13:43
Locatie: groningen

gebroken staart

Bericht door inekenoa »

nou daar gaan we weer, gisteravond bij garfield geweest. is weer geholpen zijn staart is nu hele maal weg tot aan het heiligbeentje .Het kleine stukje die zat die zelfs kapot te vreten ,dus de dokter heeft het er nu helemaal verwijderdt ,hoop dat het nu goed gaat, is ook zo dombo .verder kerngezond jullie horen wel weer hoe het gaat , met plassen druppels gewijs. ineke
mijn kater heeft een ongeluk gehad bij zij heiligbeentje afgebroken van alles geprobeert laat urine lopen en harde ontlasting dierenarts geweest
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Bericht door Foul Smelling Pig »

Klinkt op zich goed toch? Wel jammer dat Garfield zijn hele staart kwijt is, maar dat is toch nog beter dan laten inslapen. De rest komt ook wel weer goed; hij is nog lang niet klaar om naar de Regenboog te gaan. ;-)
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Gesloten