Voetkussentje ligt open

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Plaats reactie
Daphvdl
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2021 13:02

Voetkussentje ligt open

Bericht door Daphvdl »

Hoi,

Ik maak me heel veel zorgen en voel me heel schuldig. Bij het dichtdoen van de deur maakte mijn kitten ineens een sprintje en kwam zijn poot hieronder terecht. Hij gilde het uit, en toen ik keek zat er bloed en was het voetkussentje gescheurd. Nu ligt het helemaal open, en kan hij zijn ene nagel ook niet meer terugtrekken. Ik wilde een foto plaatsen hier maar dat lukt niet?

Mijn vader vind het niet nodig om naar de dierenarts te gaan, ik vroeg me af wat jullie zouden doen?
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Voetkussentje ligt open

Bericht door Rik »

Ik ben benieuwd of je vader ook niet maar de arts gaat als zijn voet helemaal openligt. Heeft je kitten dan heb pijn?

(Foto kun je plaatsen op https://nl.imgbb.com/ en dan op het vierkantje met pijltje drukken in de foto (insluitcodes) en kiezen voor bbcode ipv kijker. De code kun je dan in een post plakken.)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Pikachu
Poema
Poema
Berichten: 368
Lid geworden op: 28 mar 2019 14:02

Re: Voetkussentje ligt open

Bericht door Pikachu »

Je kan de dierenarts ook bellen en uitleggen hoe het eruit ziet, die kan dan ook nog inschatten of het nodig is. Zelf zou ik meteen met zoiets gaan, dat kan snel infecteren. Wel heel vervelend voor je dat je afhankelijk bent van een ouder en die daar dan niet de ernst van inziet :( maar daarom is het misschien handig om de dierenarts te bellen, en dan kan dat je vader misschien overhalen om toch te gaan.
Plaats reactie