Kitten gestoken door bij

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Plaats reactie
Kaluna
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 jan 2019 08:27

Kitten gestoken door bij

Bericht door Kaluna »

Kodi vind het heel leuk om achter bijen aan te gaan. Ik heb lavendel in mijn tuin en dat zit vol met bijen. Het was natuurlijk een kwestie van tijd dat Kodi werd gestoken. Vanmorgen zat hij dus achter een bij aan en is hij in zijn pootje gestoken door een bij. Zijn pootje is wat gezwollen, en hij heeft zijn pootje flink gelikt. Hij is er niet anders onder, hij speelt (nu maar binnen) en loopt/ rent net als anders met zijn pootje. Hij is flink speels! Nu wil ik dus kijken of de angel er nog in zit, maar hij laat dit niet toe. Hij is in een speelse bui en heeft geen rust om even geïnspecteerd te worden, de boef! Hebben jullie tips? Of kan ik even wachten tot hij rustig gaat liggen slapen, dan is de kans groter dat ik zijn pootje Mg bekijken. En is het verstandig de da te bellen? Is dat raar? Het is alleen zijn pootje en hij is net als anders, ik merk niet asn hem dat hij last heeft. Maar dat weet je natuurlijk nooit bij katten!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten gestoken door bij

Bericht door Anne »

Heb je de angel ondertussen al gevonden? het mooie zou zijn dat Kodi nu heeft geleerd om ze voortaan met rust te laten ;-)
Als je het niet vertrouwt zou ik met de da overleggen
Gaat het ondertussen al iets beter?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Kaluna
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 jan 2019 08:27

Re: Kitten gestoken door bij

Bericht door Kaluna »

Ik heb de angel niet gevonden, misschien dat hij het er zelf al uit had gelikt.
Z’n pootje was eerst nog dik, maar gedurende de dag ging de zwelling weg. Hij heeft er weinig last van gehad of in ieder geval niets laten merken.
Ik denk helaas ook niet dat hij er van geleerd heeft. Hij vind de bijen nog steeds reuze interessant en leuk speelgoed :-(
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten gestoken door bij

Bericht door Anne »

Oh dat is jammer, dat hij er niks van geleerd heeft. Misschien komt het nog en loopt het ook met een sisser af, zoals nu
Fijn dat de zwelling weg is, hij heeft er zeker geen last meer van?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5080
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Kitten gestoken door bij

Bericht door Synemios »

Indy doet dat ook met bijen en wespen.
Die is ook al een keer gestoken, maar die blijft er achteraan gaan,
Gelukkig is de zwelling weg.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie