Kat aangereden, nu binnen houden?

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Gebruikersavatar
Rogue1987
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 nov 2017 06:38
Locatie: Uithoorn

Re: Kat aangereden, nu binnen houden?

Bericht door Rogue1987 »

Ik zou hem ook liever in een ren houden maar dat gaat hier gewoon niet omdat ik op de eerste verdieping woon en dus alleen een balkon heb. Maar ik ga waarschijnlijk binnen een jaar verhuizen dus ik hoop een huis te kunnen krijgen waar ik wel een ren zou kunnen bouwen ( al heb ik daar momenteel ook helemaal geen geld voor ).
Op zich heb ik al een heel voorzichtige kat die zelden rare fratsen uithaalt en alle auto's altijd netjes ontwijkt. Hij ligt bijna alleen maar voor pampus hier in de tuin.
Hij loopt gelukkig zelden in zeven sloten tegelijk. Maar goed die elektrische auto's hoor je minder goed dus wellicht is het daar mis gegaan.
Toen ik hem nog binnen had deed hij eigenlijk de hele dag niets behalve slapen. Nu is hij lekker buiten en duidelijk tien keer gelukkiger. Hij is ook als zwerfje gevonden op straat dus hem binnen opsluiten was eigenlijk gewoon zielig. Ik heb nu een compleet andere kat dan toen ik hem binnen hield. Ik heb me eigenlijk nooit zorgen om hem gemaakt buiten want hij redt zich altijd wel.

Oh die soepjes klinken wel interessant, van wat voor merken heb je die? Kan je die ook op zooplus krijgen? Hij lust eigenlijk alleen nog maar Wild Freedom, zijn oude Purizon hoefde hij ook niet meer. Ik hoop dat hij de nieuwe wel lust. Dat meng ik dan met zijn Wild Freedom. Ga ook nog maar eens dat dierenartsvoer proberen, de senior variant. Daar zit smaakgarantie op dus als hij het niet lust mag ik het terugbrengen en krijg ik mijn geld terug. Dat is wel fijn want ik moest het de vorige keer ook weer inleveren.

Die Renske blikjes heb ik ook eens geprobeerd hier, die vindt hij ook lekker. Yarrah moet ik nog eens proberen. Bedankt voor de tips!
'The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep,'
Moni3
Lynx
Lynx
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 mar 2019 17:10
Locatie: Mokum

Re: Kat aangereden, nu binnen houden?

Bericht door Moni3 »

Je zou voor de soepjes even op de website van Zooplus (ofzo) moeten kijken.
Ik had die van Applaws gekocht omdat ik op zoek was naar een makkelijke manier om Kees haar medicatie te geven maar dat gaat prima dus soepjes opgemaakt en niet ME’ers gekocht....
Moni, hofdame van Kees, (2004-2022, de laatste 3 jaar bij mij) en Lappie (2006, vanaf 2022 bij mij).
Plaats reactie