Kat beschoten, gewond en verzorgt zichzelf slecht

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Angela+Tjakkie
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2017 21:11

Re: Kat beschoten, gewond en verzorgt zichzelf slecht

Bericht door Angela+Tjakkie »

Ik heb er dus wel veel ervaring mee en vele met mij .. ik ben heel blij dat ik mijn popje het 2 maanden heb gegeven, ze wilde zelf graag weer leren lopen 3x fisio pd, maargoed ik en popje hebben het gevecht niet gewonnen nu is ze na de dierenhemel een week maar nog weg 2 maanden kunnen genieten, door cbd olie ..hun mogen bij een ongeluk of trauma s waardoor ze bijv niet meer eten of slecht aan (ontspannen )rust komen ivm stres etc iets nemen, zodat ze zich wat beter voelen? (dat doen wij mensen ook) En bij revalidatie of sws als ze richting het einde van hun leven zijn met gebreken. het minder zwaar hebben? Maargoed ik wilde alleen maar helpen. Ik ben nieuw hier. ik geef het mijn tjakkie niet van 17jr. Pas wanneer hij naast blindheid echte gebreken krijgt dan gun ik hem de ontspanning rust. wietolie vindt ik te heftig.. dan kunnen ze bang miss worden (denk ik) mijn excuses voor mijn post.

mvg angela en tjakkie
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kat beschoten, gewond en verzorgt zichzelf slecht

Bericht door castratenkoor »

In mijn optiek is CBD - olie = wietolie.........

Maar wat je omschrijft daar kan ik me helemaal in vinden. CBD is een goed middel om een zwaar zieke zich beter te laten voelen, wat stress weg te nemen enz.
Het wordt echter vaak gezien als geneesmiddel - en dat is het niet. Het laat prettiger voelen, het geneest niet.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie