Kitten heel hard gevallen

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7641
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Kitten heel hard gevallen

Bericht door Rik »

Fijn dat je toch gegaan bent. Suf zijn en veel slapen na een val kan een heel slecht teken zijn. Natuurlijk moet het lichaam herstellen maar suf zijn en slecht reageren... dan kunnen ze ook in één keer niet meer wakker worden. Gelukkig heeft ie nu de nodige prikjes gekregen voor herstel en zul je hem inderdaad even goed in de gaten moeten houden. Beterschap.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Kitten heel hard gevallen

Bericht door ErikPhilippus »

Goed dat je actie hebt ondernomen, blijkt dus niet voor niets te zijn geweest....
Beterschap voor je kitten, hopelijk houdt hij er niets aan over!
Groet,
Erik
Happiness91
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 aug 2016 18:23

Re: Kitten heel hard gevallen

Bericht door Happiness91 »

Wat goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd. Veel beterschap voor je kleine stoere man. Hopelijk knapt hij gauw op zonder complicaties.
Gebruikersavatar
Yo16Ka16No11
Cheetah
Cheetah
Berichten: 831
Lid geworden op: 24 aug 2016 20:35

Re: Kitten heel hard gevallen

Bericht door Yo16Ka16No11 »

Super! En van harte beterschap!
Warme groet, Mariska

Nora, Teun & Tilly
Karel 2000-2017 & Yoki 2000-2018
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kitten heel hard gevallen

Bericht door Ilone »

Maar goed dat je bent gegaan, beterschap met de kleine.
Vannacht goed gegaan?
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Ingjard
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 sep 2016 09:57

Re: Kitten heel hard gevallen

Bericht door Ingjard »

Vanacht is goed gegaan ja! Mijn vriend is geen groot fan van katten op de slaapkamer maar dit was een mooi excuus, haha! Vanmorgen zag hij er al een heel stuk beter uit en hij was fit! Een hele opluchting!
Dorien66

Re: Kitten heel hard gevallen

Bericht door Dorien66 »

Wat fijn dat hij de nacht in ieder geval goed doorgekomen is, op naar 100% herstel!
Gebruikersavatar
Mariskings
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 13 aug 2016 20:35
Locatie: Haarlem

Re: Kitten heel hard gevallen

Bericht door Mariskings »

Wat fijn dat je toch naar de dierenarts gegaan bent, en op tijd ook!
Wat mijn kinders betreft maakt het me niet uit of ik op dat moment een hypochonder ben, als hun maar gezond zijn! Oké, het woord hypochonder is misschien heel erg overdreven, maar ik ga geen risico's nemen als het gaat om de gezondheid van mijn poes en kater.

Mijn kater had een keer een snee in zijn poot, en is toen alsnog vanaf buiten op schutting en dak van de schuur naar binnen gekomen, om vervolgens nog even met de trap naar boven te gaan en daarna pas te rusten. Toen ik thuis kwam, wilde hij nog naar buiten ook, terwijl het een beste Jaap van een snee was.

Zo zie je maar hoe sterk katten kunnen zijn, en ook al lijkt het net alsof er niks aan de hand is, ze kunnen toch nog wat mankeren!

Heel veel beterschap aan je stoere mannetje, en hopelijk knapt hij gauw weer op!
"Katten zijn net chocolaatjes; het is moeilijk om het er bij een te laten."

Nyssa (4) & Chloë (0)
Gouldielockz
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2016 10:27

Re: Kitten heel hard gevallen

Bericht door Gouldielockz »

Beste,
Als jouw kitten zo erg gevallen is dat hij sup is en in slaap valt, vind ik zeer ernstig. Mss heeft dit kleintje wel een inwendige bloeding opgelopen en dan is in slaap vallen gevaarlijk. Met alle respect maar ik begrijp niet dat je hiermee niet naar de dierenarts snelt ??
Gouldielockz
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2016 10:27

Re: Kitten heel hard gevallen

Bericht door Gouldielockz »

Oeps, lees net dat je toch gegaan bent... Ben opgelucht voor 't kleintje!! Hopelijk herstelt hij volledig.
Plaats reactie