Kat botsing met tafel

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Plaats reactie
Poesiekat
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2016 08:32

Kat botsing met tafel

Bericht door Poesiekat »

Beste kattenvrienden,

Ik ben nieuw op dit forum, dus hoop dat ik dit in de juiste rubriek plaats.
Mijn kat, Sperwer, van 1 jaar oud heeft gisteren een ongelukje gehad. Ze is in een speelse bui in volle vaart tegen de houten tafel gerend. Na dit voorval was ze wat rustig en beetje bang in de buurt van de tafel. Vannacht kwam ze niet in haar mandje naast het bed slapen, wat afwijkend is. Normaal slaapt ze hier iedere nacht. Verder ligt ze nu onder de bank te slapen, iets wat ze normaal ook nooit doet. Ik mag haar niet op haar hoofdje aaien, maar het is een eigenzinnig en niet aanhalig katje, dus dat wil ze wel vaker niet. Weet dus niet of ze last heeft van haar hoofd.
Ik heb naar haar pupillen gekeken, maar daar zie ik niks raars aan.
Liever wil ik niet voor niets naar de dierenarts met haar, omdat ze zo'n stresskipje is.

Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? Ben ik overbezorgd en moet ik het vandaag gewoon even aankijken? Kan ik iets anders doen misschien? Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt :)
Pru Pruuuu Miauw!
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kat botsing met tafel

Bericht door castratenkoor »

Ik heb een keer meegemaakt dat een van mijn katten tegen een houten wand knalde in volle vaart, naast het kattenluikje ipv erdoor.
Ik ben er toen wel mee naar de dierenarts gegaan. Het is uiteindelijk goed afgelopen, hij had een gebroken kies en is een tijdje instabiel geweest, botste tegen dingen aan en zo.
Is helemaal goed gekomen uiteindelijk, heeft wel een aantal weken geduurd voor hij weer de oude was.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie