Omgeklapt oor.

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Omgeklapt oor.

Bericht door Dinky »

@brittenbolletje: In Nederland zou ik inderdaad zeggen stap even langs een DA. In dit geval gaat het om Jordanië waar Hanna over twee weken al langs de DA gaat voor een check en een DA moeilijk te bereiken is ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Omgeklapt oor.

Bericht door Brittenbolletje »

Ja, zei ook alleen maar als je het niet vertrouwd. Lastig wel dan als er echt iets aan de hand is wanneer je echt moet.
Hanna Abdullah
Lynx
Lynx
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2010 22:58

Re: Omgeklapt oor.

Bericht door Hanna Abdullah »

Zeker lastig hier, Brittenbolletje. Maar ik ben al heel erg blij met het asiel. Het werkt volgens Europese regels en moet het hebben van donaties. Het personeel is erg deskundig, er is zelfs een operatiekamer speciaal voor paarden. Er is nog een dierenarts hier in Amman, waar de moeder van Garfield vandaan kwam, maar die is er meer niet dan wel.
Maar hou het goed in de gaten. Vanochtend dacht ik dat het iets minder omgevouwen was. Maar de wens is de vader van de gedachte, he.
Hanna Abdullah
Lynx
Lynx
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2010 22:58

Re: Omgeklapt oor.

Bericht door Hanna Abdullah »

Even een update: Garfields oortje is weer gewoon. Ik heb een paar keer zijn oortje gemasseerd, of dat geholpen heeft weet ik niet. Hij heeft nog een keer een wondje aan zijn oor gehad dat bloedde en daarna stond zijn oortje weer gewoon. Gek, hoor.
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Omgeklapt oor.

Bericht door eveline1982 »

Fijn dat het nu weer goed gaat met hem :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie