mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5451
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Bericht door nellebel »

maar kunnen ze die bloedprop dan niet met med verwijderen? bloedverdunners? ik snap je gevoel dat het wel allemaal snel en drastisch gaat
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
nicodenhaag
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jun 2013 16:20

Re: mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Bericht door nicodenhaag »

Ik heb Twinkey laten inslapen op advies van 3 dierenartsen ,dank jullie allemaal voor de adviesen .


LIEVE TWINKEY RUST ZACHT ME MEISSIE
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Bericht door Adriana »

dat is een verdrietig bericht en je hebt er echt alles aan gedaan.
soms lukt het niet en heb je pech met een lief dier..
en ik vind het heel erg dapper dat je de beslissing toch hebt genomen, uit grote liefde voor je lieve Twinkey.. heel heel erg verdrietig en ik wens je veel sterkte..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6812
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Bericht door Dinky »

Wens je veel sterkte met de verwerking van het verlies van Twinkey.

Zeer spijtig hoe het heeft moeten lopen :( Maar helaas was er nog maar één keuze mogelijk en dat was laten inslapen :( Jij hebt je best voor Twinkey gedaan in elk geval ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5451
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Bericht door nellebel »

heel veel sterkte . je hebt je best gedaan voor haar.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
nicodenhaag
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jun 2013 16:20

Re: mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Bericht door nicodenhaag »

nellebel schreef:maar kunnen ze die bloedprop dan niet met med verwijderen? bloedverdunners? ik snap je gevoel dat het wel allemaal snel en drastisch gaat
De bloedverdunners werken alleen preventief niet om een bloedprop te verwijderen ,als zo een ding losschiet dan gaat hij door het lichaam met meer schade als gevolg een tia hartaanval enz,
soms haalt het kattelichaam de prop zelf weg maar in de tussen tijd zijn de pootjes afgestorven
bij mijn poes waren de voetjes al afgestorven en ze had groten wonden aan haar pootjes dijbenen
die niet meer wilde helen vanwege de mindere bloedtoevoer ,mijn vorige kat heeft enorm veel pijn meegemaakt is gestorven in mijn armen snachts verschikkelijk traumatisch, dat wilde ik haar niet laten meemaken .
nicodenhaag
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jun 2013 16:20

Re: mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Bericht door nicodenhaag »

Ik wil dit topic graag afsluiten ik heb enorm veel verdriet vanwege me meissie . Nogmaals dank voor de adviesen en steunbetuigingen
LIEVE TWINKEY RUST ZACHT ME MEISSIE
said
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2013 23:56

Re: mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Bericht door said »

hallo ik ben said,....ik wil wat zeggen over die kat die van de krabpaal was gevallen.......want 3 jaar geleden had een vriend van me een jong poesje die van 6 hoog van een flat naar beneden is gevallen niks gebroken en wel verlamd vanaf de achterpootjes toe haar staart toe, de dag dat hij het beesje inslapen wou heb ik hem over genomen 4 maanden gingen voorbij nog steedes geen beweging,..... bij twee ander katten gezet en ja hoor na twee maanden begon de staart te bewegen lichtjes 6 maanden later begonnen de achterpoten ook te bewegen omdat ze zo actief was en door haar vaak te trainen door middel van zachte pijn prikkels nu drie jaar later kan ze al staan en vele passen nemen totdat de achterpootjjes moe worden........maar het gaat alleen maar vooruit ik geef haar nog een half jaar tot een jaar en dan zal ze hopelijk door het huis vliegen........wat ik probeer te zeggen is gewoon doorbijten de beste optie, want de arts adviseerde inslapen,,,,,,,,,3 jaar later toch maar nie ze heet chika trouwens........... En had precis de zelfde problemen als jou kat.......helaas 6 maanden te laat maar ja
Gebruikersavatar
Kattebeest
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 14 apr 2013 16:08
Locatie: Zuidoost Brabant

Re: mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Bericht door Kattebeest »

Heb veel moeite met je bericht @said.
Ts heeft nadrukkelijk gevraagd het topic te 'sluiten'. Een topic sluiten kan echter niet zomaar maar alle forumleden hebben aan zijn wens voldaan en hebben niet meer gereageerd.

Het ongeval en het daarbij horende letsel hoeven niet overeen te komen met het katje waar jij je over ontfermd hebt. Hoop dat ts het forum niet meer bezoekt want je bericht is voor hem onnodig kwetsend en erg verdrietig.

Fijn dat je je over de poes ontfermd hebt en dat het beter met haar gaat.
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9330
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: mijn kat is gevallen van een hoge krabpaal

Bericht door castratenkoor »

Zeer ongepast deze reactie Said.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie