Snee bij oogje

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Maartje
Lynx
Lynx
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 aug 2008 10:26
Locatie: Beuningen (gld)
Contacteer:

Snee bij oogje

Bericht door Maartje »

Hey allemaal,

Net lagen Kenji en Luca ineens met z'n 2en bij elkaar dit doen ze eigenlijk niet vaak dus ik dacht joehoe foto's maken maar Luca hield de hele tijd 1 oogje dicht en toen ben ik eens gaan kijken bij em en zag een sneetje tussen z'n oog en oortje in, het oogje (erboven) lijkt een beetje dik, ik heb het al met een keukenpapiertje schoon proberen te maken (dacht eerst dat het eiets in zijn oogje ofzo was) maar moeten we dit ontsmetten en zo ja met wat?

ik denk trouwens dat het door stoeien komt, ze komen verder niet buiten. en hoorde er net boven wel eentje piepen.

De DA is vanavond gesloten en denk dat het neit echt haast heeft. ik wacht even op wat reacties.

EDIT:
ik heb net het wondje met gekookte water wat afgekoeld is schoongemaakt veder kijken we het nog wel aan. We houden het ff goed in de gate. Hij speelt lekker en komt gewoon lekker op schoot liggen hij is niet anders dan anders behalve zijn oogje die ie dichtknijpt en eromheen wat dikker is. We laten het zoals het nu is en kunnen altijd nog naar DA als we het niet vertrouwen.

Groetjes Maartje
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09

viewtopic.php?f=5&t=16743
Gesloten