Cbd olie en thc olie bij lymfeklier kanker?

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 877
Lid geworden op: 21 nov 2010 11:10

Cbd olie en thc olie bij lymfeklier kanker?

Bericht door patiani-guusje »

Mijn liefste Floortje blijkt lymfeklier kanker te hebben.. ze is pas 7. Ze krijgt prednison nu. Ik ben begonnen met cbd olie en thc olie. Wie heeft hier ook ervaring mee?
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty) En een poot van Luna en Sophie
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5045
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Cbd olie en thc olie bij lymfeklier kanker?

Bericht door Synemios »

Zelf geen ervaring mee, maar misschien staan hier dingen in waar je iets mee kunt.

viewtopic.php?f=58&t=31027
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Cerna

Re: Cbd olie en thc olie bij lymfeklier kanker?

Bericht door Cerna »

Cerná had een tumor in haar neus en toen niets meer hielp ben ik met CBD-olie begonnen. Ik had wel de indruk dat het haar iets hielp omdat ze er rustiger van werd en beter in haar vel kwam te zitten.
Maar of het ook iets gedaan heeft tegen de tumor kan ik niet beoordelen want ik ben er veel te laat mee begonnen (een maand voordat ze overleed).

Ik zou het dus zeker gaan proberen want "baat het niet, het zal zeker niet schaden" (en hierbij baseer ik me alleen op mijn ervaring met Cerná).
Plaats reactie