Radioactief jodium Lienden

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6796
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Dinky »

Dat klinkt positief! Vervelend dat hij daar niet wilde eten waardoor je zelf nu rekening moet houden met afstand tot jezelf en de andere katten ivm straling. Wel heel fijn dat ze hem naar huis hebben gestuurd en hij daar zo van opgeknapt is!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
senior
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jul 2020 11:40

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door senior »

Oh wat vervelend dat hij daar zo veel stress had, maar wel super dat ze daar goed op reageerden en hem eerder naar huis stuurden. Fijn dat hij weer thuis is en dat het al zo mooi gezakt is!
Gebruikersavatar
Bibi-070
Huiskat
Huiskat
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 mar 2019 20:28

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Bibi-070 »

Vind het ook erg fijn dat hij eerder naar huis is gekomen. Al had ik ergens liever gehad dat hij weinig tot geen stress had ervaren uiteraard.

Ik moet wel zeggen dat hij weinig eetlust heeft. Hij eet wel, maar weinig en is snel verzadigd lijkt wel.
Natuurlijk is zijn T4 behoorlijk gedaald en zal hij veel minder eetlust hebben dan voor de de radiojood, maar toch is dit wel een heel groot verschil. Is iemand bekend met deze bijwerking?

Verder is hij heel veel aan het slapen en lijkt zich soms niet helemaal lekker te voelen, om dan vervolgens een korte tijd later weer "bij te trekken". Weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen, hij lijkt dan gewoon even wat suf en in zichzelf gekeerd zeg maar.

Natuurlijk is het nog geen week geleden dat hij de behandeling gehad heeft en moet ik me niet zo snel zorgen maken.
Het is alleen al zo lang een gevecht met medicatie die niet goed viel, dwangvoeren, opname etc. Dat ik misschien veel te snel wil dat alles in één keer goed is.

Maar ja, al met al gaat het verder best oké met hem, ook tussen de andere katten gaat het gelukkig prima.
Vanmiddag krijg ik de bloedwaarden en zijn bloeddruk te horen, hopelijk zijn die waarden gunstig en kan eindelijk zijn herstel helemaal beginnen:).
Lucky (15-05-2009) :cathappy:
Harry (15-05-2009) :cathappy:
Mini poes (15-03-2010) :cathappy:
Gebruikersavatar
Bibi-070
Huiskat
Huiskat
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 mar 2019 20:28

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Bibi-070 »

Heb de bloedwaarden inmiddels binnen van Harry. Gelukkig zijn deze helemaal dik in orde, nierwaarden nog altijd perfect en ook zijn bloeddruk was heel keurig (160 bovendruk).
Uiteraard helemaal top!

Maar..

Hij slaapt haast niet, zit de hele tijd voor zich uit te kijken of loopt constant achter mij aan.
Hij wil graag op m'n bed slapen maar dat mag natuurlijk niet. En als ik hem dan van het bed lok dan springt hij er weer op.
En dat niet één keer, maar makkelijk tot 20 keer achter elkaar.
Als ik ergens ga zitten dan kruipt hij nog net niet in me. Het is gewoon echt niet leuk meer.
Normaal gesproken had hij uiteraard bij me mogen liggen, maar nu kan het gewoon niet.
Buiten het feit dat het voor iedereen gevaarlijk kan zijn, ben ik een ex kankerpatiënt. Dus risico lopen op alles wat kankerverwekkend is roept bij mij extra spanning op.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed dat hij helemaal uit z'n doen is door alles wat er gebeurd is. Maar ik moet mezelf letterlijk opsluiten in m'n slaapkamer anders blijft hij toenadering zoeken.
Ik heb genoeg mandjes en 2 krabpalen, eigenlijk is m'n hele huis ingericht op de katten. Hij kan zich dus genoeg terugtrekken.

Zou dit wellicht nog een staartje zijn van de hyperthyeroidie? Ik heb ook weinig informatie gekregen vanuit Lienden hoe het herstel verloopt. Eigenlijk heb ik helemaal geen informatie gekregen.
Wel heb ik veel gelezen in het Engels over de behandeling, hier las ik wel dat dit kon (dat het typische hyperthyeroidie gedrag nog enige tijd kon aanhouden).
Of misschien heeft hij stress?
Hebben meerdere hier op het forum dit soort ervaringen? En zo ja, hebben jullie dan misschien tips?
Lucky (15-05-2009) :cathappy:
Harry (15-05-2009) :cathappy:
Mini poes (15-03-2010) :cathappy:
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5045
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Synemios »

De waarden zijn gezakt maar daarmee zijn de klachten niet meteen weg, dat duurt wel even.
Ik denk dat het een combinatie van die 2 is. ( stress en schildklier) en die hormonen geven ook weer stress.
Ik vind het erg slordig dat Lienden je niet wat meer info heeft gegeven.
Heb je ze gebeld of gemailt?
Jammer, je bent de 2e al in korte tijd die slechte nazorg of geen nazorg gekregen heeft.

Misschien anders even mailen naar Gent als Lienden niet reageert ( ik kan je het mailadres pben van de rajodium afdeling)

https://orsami.be/nl/content/hyperthyroide-katten-0

https://orsami.be/sites/default/files/R ... 0v2017.pdf

Ik vind dat er sowieso erg weinig over te vinden is, ik ben ook al dagen aan het zoeken naar info.

Ik kan me voorstellen dat het voor jou extra veel stress geeft.
Is er niet iemand anders die kan helpen? Iemand die je kat ook vertrouwd?
Ik heb met Lizzy het probleem dat ze echt alleen mij vertrouwd dus als dat zo is, dan maakt het het voor jou extra moeilijk.

Even een aanvulling:

Lizzy was ook erg onrustig, maar dat was ze daar voor ook al.
Ik heb op de bank waar ik zit ( stuk van mij af) haar mand neer gezet.
En ik heb een knuffel met valeriaan gegeven.
Dat hielp wel iets, maar ook zij bleef maar proberen op schoot te komen en me achtervolgen.
Laatst gewijzigd door Synemios op 21 aug 2020 20:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7611
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Rik »

Kun je buiten je kamer een comfortabel mandje zetten met een paar van jouw gedragen shirts (die je regelmatig 'ververst')? Misschien geeft dat nog iets aan troost.

Fijn dat de waardes allemaal goed zijn.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Bibi-070
Huiskat
Huiskat
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 mar 2019 20:28

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Bibi-070 »

Dankjewel voor jouw uitgebreide antwoord Synemios. Ben opgelucht te lezen dat het vrij normaal is dat de klachten even aanhouden.
Op zich wel logisch, het systeem van het dier stond op standje Max Verstappen, dat is niet ineens helemaal weg.
Maar ik merkte toch wat onrust bij mezelf, je kan het zo'n dier ook niet vragen hoe het gaat natuurlijk. Het is al zo lang een slopend proces dat ik wellicht te snel wil.
Fijn dat jij nog even de bevestiging geeft dat het normaal is.

Ik vind het ook slordig van Lienden dat er geen nazorg is. Ik moest zelf voor de bloed uitslagen bellen, en er werd ook niet gevraagd hoe het nu met Harry ging (omdat hij eerder naar huis is gestuurd vanwege niet eten).
Ik bedoel, echt een goedkope behandeling is het niet en nazorg is toch wel het minste.

Graag krijg ik het mail adres van Gent. Alvast bedankt!

Harry is net zoals jouw Lizzy ook onrustig al voor de radiojood. Het is dan ook erg herkenbaar allemaal.
Is Lizzy inmiddels wat rustiger daar in? Of is het gewoon echt haar karakter?

@Rik,
Dat is een hele goede tip, bedankt!
In Lienden had ik ook een shirtje meegeven van mezelf, en toen ik foto's kreeg lag hij elke keer op dat shirt. Stom dat ik er zelf niet aan gedacht heb.

Edit:
Ik heb een huisgenoot die mij helpt gelukkig.
Maar Harry is echt aan mij gehecht dat hij toch elke keer naar mij toetrekt ipv mijn huisgenoot.
Maar helemaal alleen sta ik er gelukkig niet voor.
Lucky (15-05-2009) :cathappy:
Harry (15-05-2009) :cathappy:
Mini poes (15-03-2010) :cathappy:
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5045
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Synemios »

Helaas hebben we wat Lizzy betreft nu de bevestiging dat bij haar de behandeling niet aangeslagen is en die moet nog een keer terug.
Maar nu even niet omdat haar waarden op dit moment nog niet zo hoog zijn dat ze er last van heeft en het richt nu ook geen schade aan.
Lizzy was al een uitzondering wat leeftijd betreft ( 7 toen het geconstateerd werd) en ze viel onder de 30% waarbij maar 1 kant aangetast was.

Bij Lizzy is het wel gezakt maar dus niet voldoende.
Ondanks dat was ze wel een stuk rustiger maar ik denk dat dat pas na ongeveer 6 weken gebeurde.
Vooral na de behandeling was ze erg onrustig maar ik was daar wel van op de hoogte gebracht dat dit kon gebeuren.

Lizzy is altijd erg op mij gericht geweest maar niet zo extreem en onrustig als vlak voor en vooral na de rajodium therapie.

Gelukkig heb ik je een beetje gerust kunnen stellen.

Lienden en Gent hebben een andere manier van nazorg.

In Gent is het zo dat ze controle willen na 1,3 en 6 maanden zodat ze kunnen adviseren.
Kan gewoon bij de eigen dierenarts en dan doorsturen naar hen.
En eerlijk gezegd had ik dat met Lizzy ook echt nodig.

Ik stuur je het mailadres via pb.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Bibi-070
Huiskat
Huiskat
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 mar 2019 20:28

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Bibi-070 »

Wat vervelend dat Lizzy terug voor een tweede behandeling moet.
Hoe deed zij het tijdens de opname? Kan me voorstellen dat je er nog even mee wacht nu de waarde nog niet heel hoog is.
Is de kans dat het weer terug komt hoger wanneer het maar in één schildklierlob zit?
Ik had namelijk zoiets gelezen, maar geen idee of dit klopt.
En 7 is nog wel erg jong, Harry was 9 en dat vond ik al zo jong.

Bij Lienden is de controle pas na 6 maanden, wel bij m'n eigen dierenarts.
Vreemd dat dit toch zo verschillend is.
Omdat de waarde van de T4 bij Harry gezakt was van 167 naar 45 de dag van ontslag in Lienden, is het voor nu niet zo erg dat de volgende controle pas na een half jaar is.
Kan altijd eerder gaan mocht ik me zorgen maken.

De informatie die Gent geeft is wel veel uitgebreider. In Lienden hebben ze wel gezegd waar ik op moet letten wat betreft mijn eigen veiligheid. Ook als Harry ineens weer veel gaat eten of juist weinig.
Maar verder dan dit is er niks verteld aan me.
Ook op de site van ze staat eigenlijk niks over het stabiliseren van de T4 na de radiojood en de eventuele bijwerkingen hiervan.
Heb dit echt in het Engels moeten opzoeken. En natuurlijk hier de bevestiging van jou op het forum.

Harry is ook wel een onzekere kat. Eigenlijk is de hyperthyeroidie ontdekt bij toeval.
Hij was geagiteerd als hij naar de bak was geweest naar Mini. Hij is in die anderhalf jaar niet afgevallen en koele plekjes opzoeken deed hij pas de laatste weken voor de behandeling.
Maar ik weet dat katten ook niet zo snel laten merken als ze zich niet lekker voelen.
Blijft alleen raar dat hij niet afviel terwijl hij ook een tijd zonder medicatie heeft gestaan.

Heel fijn dat je me het mailadres stuurt.
En nogmaals bedankt voor jouw uitgebreide informatie. Dit stelt me erg gerust!
Lucky (15-05-2009) :cathappy:
Harry (15-05-2009) :cathappy:
Mini poes (15-03-2010) :cathappy:
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5045
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Synemios »

Ze was heel bang maar uiteindelijk ging ze wel eten ( met name snachts) en een beetje ontspannen.
Wij werden elke dag gemaild over hoe de dag gegaan was.
Maar ze fleurde helemaal op toen ze mijn stem hoorde, totaal andere kat zeiden ze.
Dat maakt wel dat ik er nu nog meer tegenop zie.

Wij waren er met Lizzy heel snel bij omdat ik dingen herkende.
Ik werd voor gek verklaard en ze weigerde te testen, dus toen ben ik naar een andere da overgestapt.
Hij vond het onwaarschijnlijk ivm haar leeftijd maar zei hij als jij dat wilt dan nemen we het gewoon mee.
En toen belde hij me op dat ik gelijk had.

Maar Lizzy mankeerde heel veel in die tijd dus we vielen van het 1 in het andere.
We moesten de rajodium behandeling ook uitstellen omdat ze er toen ook nog een alvleesklierontsteking bij kreeg en opgenomen was daarvoor.
Toch weet ik goed te onderscheiden welk gedrag waar mee te maken heeft bij haar en dat is wel heel prettig.

De kans op herhaling is groter bij katten waar het maar in 1 lob zit.
Of het nu zo is dat de andere is mee gaan doen, of dat het nog steeds dezelfde kant is weten we pas na de scintigrafie.

De kans dat de behandeling niet werkt waar het nu op lijkt bij haar is maar 5%..
Zij heeft nooit onder de referentie gezeten wel net erboven, maar het is nu toch weer langzaam aan het stijgen.

De daling van 167 naar 45 is echt heel mooi.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Bibi-070
Huiskat
Huiskat
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 mar 2019 20:28

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Bibi-070 »

Jeetje, een alvleesklierontsteking is wel heftig. Ik was daar heel bang voor bij Harry vorig jaar. Hij had veel symptomen van een alvleesklierontsteking, maar het was toch echt de Thiafeline.
Gaat het wat dat betreft wel weer goed met Lizzy?

Mooi hè dat katten dan zo opknappen als ze je stem horen. En dan werd er altijd gezegd dat katten zich niet aan mensen hechten.
Daar geloof ik echt niks van.

Goed van je dat je door hebt gezet om de T4 al op zo'n jonge leeftijd te laten controleren. Als je de symptomen herkend moet zo'n dierenarts je gewoon serieus nemen.
Uiteindelijk is het toch een kleine moeite om even bloed af te nemen lijkt me.
Fijn dat een andere dierenarts je wel serieus nam.

Ik vraag me ook af hoe lang katten met zo'n schildkliertumor rond lopen alvorens ze klachten krijgen.
Als het niet ontdekt was omdat ik in de eerste instantie dacht dat hij overvolle anaalklieren had, dan had ik het nu nog niet geweten denk ik.
Daarom besef ik het belang van de jaarlijkse check bij de dierenarts des te meer.
Lucky (15-05-2009) :cathappy:
Harry (15-05-2009) :cathappy:
Mini poes (15-03-2010) :cathappy:
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5045
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Synemios »

Lizzy reageerde ook heel slecht op de thiafeline en toen ze die alvleesklierontsteking had moesten we daar ook meteen mee stoppen.
Gevolg was weer een kat met hoge waarden en ze was ook erg onrustig, echt heel sneu.
Voer kon ook niet omdat ze last heeft van voedselallergie en ook op nierdieet stond( multifunction renal/hypoallergeen) ivm nierinfarcten.
Ze kreeg toen echt alles achter elkaar en alles wat we deden leek weer wat anders uit te lokken.

Volgens mij zijn de klachten per kat verschillend.
De ene kat heeft veel zichtbare klachten en de ander niet.
Lizzy braakte ook heel veel en wilde juist niet eten in 1e instantie. dat had ik bij Nero ook gezien.

Alleen van Nero werd ik echt gek die miauwde al heel hard en die bleef dus gewoon miauwen, de hele dag door ( tenzij ze sliep) maar dat deed ze dus amper.

Lizzy is ook nooit echt mager geweest, ze was de jongste en dikste kat tijdens opname in Gent :lol:
Als je Lizzy zo ziet zou je ook echt niet denken dat er zoveel mis met haar is.

Een tijdje terug ( na de behandeling met radiojood) was het eten bij Lizzy weer niet aan te slepen en had ze vooral geagiteerd gedrag.

Arme Tommy heeft het echt moeten ontgelden, uiteraard heb ik wel ingegrepen maar toch, dit is voor niemand leuk.


Maar uiteindelijk is het wel schadelijk voor hart en nieren als er niets mee gedaan wordt.
Daarom doen wij ook seniorenchecks en haar zusje heb ik laatst ook laten testen al valt ze er qua leeftijd nog niet onder.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Bibi-070
Huiskat
Huiskat
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 mar 2019 20:28

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Bibi-070 »

Pff wat naar dat Lizzy zoveel mee heeft gemaakt, en natuurlijk jij ook met haar.
Gaat het met haar alvleesklier inmiddels goed?

Dat katten andere symptomen kunnen hebben bij hyperthyeroidie bevestigde Lienden ook wel. Alleen dat niet afvallen was wel apart vonden ze.
Maar ja, bedenk me ook wel dat hij wel heel veel te eten kreeg. Ik werk ook voornamelijk thuis, dus gaf onbewust waarschijnlijk gewoon veel te vaak eten.

Dat braken herken ik wel zoals bij Lizzy. Hij braakte ook vaak, zeker wanneer hij veel te snel gegeten had (en dat was nogal vaak).
Maar met de Thiafeline was het echt niet normaal. Alles, zelfs water, kwam er weer uit.
Dat was zo vreselijk zielig.
Achteraf gezien at Harry ook wel vreselijk veel, zeker in vergelijking met nu. Gelukkig eet hij wel, hetzij veel minder dat eerst, maar dat is natuurlijk logisch.

Een jaarlijkse check is bij senioren ook echt aan te bevelen inderdaad.
Dit zijn mijn "eigen katten" sinds ik het huis uit ben. Bij m'n moeder had ik er ook 2, maar toen die ouder werden was ik al het huis uit.
Ik had daarom nog nooit te maken gehad met ziektes en had al helemaal nog nooit gehoord van hyperthyeroidie bij katten.
Maar al doende leert men ;).

Als ik het goed begrepen heb, hebben behalve Lizzy één of meerdere van jouw kat(ten) hyperthyeroidie gehad?
Ik vraag me af of jij weet of dit misschien erfelijk kan zijn.
Lucky en Harry zijn broers, ik denk wel halfbroers omdat ze totaal niet op elkaar lijken, maar toch.
Lucky vertoont totaal geen gedrag van hyperthyeroidie, is ook best wel te dik. Dus voor nu maak ik me niet zo'n zorgen.
Maar misschien toch verstandig om het sowieso in de gaten te houden.

Met Harry gaat het overigens een stuk beter.
Ik heb van het weekend een grote kast gekocht met meerdere etages en daar slaapplekjes gemaakt. Sindsdien slaapt hij veel en is een stuk rustiger. En heel belangrijk, hij probeert niet constant meer bij mij op bed te komen:).
Lucky (15-05-2009) :cathappy:
Harry (15-05-2009) :cathappy:
Mini poes (15-03-2010) :cathappy:
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5045
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Synemios »

Ja ik heb dat gevraagd omdat wij haar zusje ook nog hebben.
Gent is heel voorzichtig, ze zeiden: erfelijkheid is nooit aangetoond maar het lijkt wel familiair te zijn.
Verder zeiden ze ook dat ze veel nog niet weten.

Nu hebben Luna en Lizzy beiden een autoimmuunstoornis dus ik hou er sowieso rekening mee.
Ook Luna gaat naar Gent indien nodig en mogelijk.

Er was ook een onderzoek waaruit bleek dat veel katten met schildklierproblemen ook last hebben van de alvleesklier.
En er was een link met nierinfarcten, maar die komen bij katten sowieso maar erg weinig voor.

Maar je moet echt in het Engels zoeken voor je wat wijzer wordt.

Ik heb er nog 2 gehad, maar de 1 was 16 en de anders was al 18.
Zij deden het toen goed op medicijnen en Nero (16) viel af voor rajodium ivm haar nieren.
Oscar had op een gegeven moment wel last trouwens van bijwerkingen.

Ik lees toch wel veel ellende hoor over thiafeline.
Maar bij Lizzy was het echt ook wel erg.

Met Lizzy gaat het een stuk beter sinds ze naar Gent geweest is, ook met haar alvleesklier.
Ik ben uiteindelijk nog pea bij gaan geven en sinds we dat doen heeft ze eigenlijk nog maar 1x een terug val gehad en dat was binnen 2 dagen over, terwijl we normaal toch minstens 1 of 2 weken zoet waren ermee.

Wat fijn dat de kast werkt, super idee.
Fijn dat dat voor jullie beiden wat rust geeft.

Ik zou Lucky gewoon in de gaten houden inderdaad.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Bibi-070
Huiskat
Huiskat
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 mar 2019 20:28

Re: Radioactief jodium Lienden

Bericht door Bibi-070 »

Bedankt voor de info!
Ik ga Lucky zeker in de gaten houden. Mocht het ooit zo zijn, dan ben ik er in ieder geval vroeg bij.

Wat fijn dat het met Lizzy's alvleesklier goed gaat. Ik heb daar toentertijd wat over gelezen en dat klonk allemaal heel heftig.
Had toen ook Harry laten prikken op z'n alvleesklier, maar die was in orde.

De Thiafeline is inderdaad best heftig spul. Nou besef ik wel dat mensen alleen op fora gaan schrijven wanneer het niet goed gaat. Maar toch heb ik veel nare verhalen gelezen over dat spul. Bovendien is het instellen vaak lastig en moet er qua dosering vaak worden bijgesteld.
Dan is een radiojood behandeling toch de beste optie, mits de kat er natuurlijk voor in aanmerking komt.
Al snap ik wel dat wanneer je kat oud is en het goed op de medicatie doet, het ook prima is.

Ik heb inderdaad al aardig wat informatie gelezen op Engelstalige sites.
Snap wel dat Nederland een klein land is en er veel minder data beschikbaar is dan bijvoorbeeld de VS.
Alleen blijf ik vinden dat Lienden aardig karig is qua informatie over ná de behandeling.
Mocht er ooit een volgende keer komen met een dergelijke behandeling, wat ik uiteraard niet hoop, maar dan kies ik toch echt voor Gent.
Achteraf was het precies 30 minuten langer rijden geweest, dus voor de afstand hoef ik het niet te laten.

Ben ook erg blij dat de kast een hit is!
Heb een grote krabpaal met veel mandjes, alleen die wordt volledig in beslag genomen door Lucky en Mini.
Nu heeft Harry ook z'n veilige hoogte en lijkt hij veel meer relaxt.
Lucky (15-05-2009) :cathappy:
Harry (15-05-2009) :cathappy:
Mini poes (15-03-2010) :cathappy:
Plaats reactie